اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سرباز بابلی عذرخواهی بازپرس دادگستری را پذیرفت

  • کد خبر: ۶۳۵۰۳
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
سرباز بابلی عذرخواهی بازپرس دادگستری را پذیرفت
پدر سرباز بابلی گفت که جنبه شخصی پرونده پسرش با عذرخواهی بازپرس دادگستری بابل مختومه شد و کیفرخواستی که اکنون گفته می‌شود صادر شده مربوط به این جنبه نیست.
به گزارش شهرآرانیوز، امروز خبری در فضای مجازی به نقل از یک منبع آگاه منتشر و اعلام شد که با دستور رییس قوه قضاییه، کیفر خواستی در خصوص پرونده سرباز بابلی صادر شده است.

 
خبرنگار ما در این مورد با دکتر محسن کریمی پزشک دارو ساز و پدر سرباز بابلی تماس گرفت که وی اظهار داشت: بعد از جلسه‌ای که همان سال گذشته در اتاق رییس کل دادگستری مازندران در ساری با حضور پسر سربازم و بازپرس مربوطه برگزار شد، با عذرخواهی بازپرس، پسرم از حق شخصی خود گذشت کرد، ولی به لحاظ عمومی مراجع قضایی پیگیر پرونده بودند.


وی افزود: البته بعد از رضایت پسرم ۲ بار از سوی ستاد مشترک نیرو‌های مسلح در داروخانه من حضور یافته و از چگونگی ماجرا از پسرم تحقیق کرده بودند.



دکتر کریمی گفت: همچنین از طرف رییس قوه قضاییه هم در خصوص چگونگی وقوع حادثه تحقیق کرده بودند و نشان می‌داد که در حال پیگیری پرونده در بخش عمومی هستند.



وی افزود: ما هم در فضای مجازی و در رسانه‌ها متوجه شدیم که برای این پرونده و بازپرس کیفر خواست صادر شده، اما اطلاعی در این باره نداریم و این پرونده از جنبه شخصی از نظر ما تمام شده است.



اواخر آذر ماه سال گذشته یکی از بازپرس‌های دادگستری بابل هنگام مراجعه به محل کارش از درب ورودی ارباب رجوع با درخواست محمدحسن کریمی سرباز وظیفه شناس برای بازرسی بدنی مواجه می‌شود و اجازه این کار را به سرباز نمی‌دهد.



درب ورود قضات، کارشناسان و وکلای دادگستری بابل جدا از محل ورود ارباب رجوع است و به همین دلیل هم سرباز بابلی این بازرپرس را نشناخته و بر بازرسی بدنیش اصرار می‌ورزد. بازرپرس وقتی با سماجت سرباز مواجه می‌شود، سیلی به صورتش می‌زند، اقدامی که با اعتراض سرباز و خانواده اش مواجه می‌شود.



این اقدام بازپرس بابلی در فضای مجازی هم بازتاب منفی ایجاد کرده بود، ولی بعد از کش و قوس‌های چند روزه سرانجام نشستی با حضور رییس کل دادگستری مازندران و دادستان بابل در محل دادگستری استان در ساری برگزار شد و بازپرس بابلی از سرباز و پدرش در آن جلسه عذرخواهی کرد.  سرباز بابلی هم در آن جلسه گذشت ازحقش را اعلام کرد و پیگیر شکایتش نشد. با این وصف، از جنبه عمومی ستاد کل نیرو‌های مسلح و دستگاه قضایی پیگیر پرونده بودند.



منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->