تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم
سرخط خبرها

فرهاد مجیدی و رگکامف بعد از بازی استقلال و الاهلی چه گفتند؟

  • کد خبر: ۶۴۲۳۸
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
فرهاد مجیدی و رگکامف بعد از بازی استقلال و الاهلی چه گفتند؟
درحالی که فرهاد مجیدی اعتقاد دارد هنوز برای استقلال اتفاقی رخ نداده، سرمربی رومانیایی تیم الاهلی داور را در رقم خوردن باخت تیمش بسیار اثر گذار می‌داند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، استقلال اولین گام درلیگ قهرمانان آسیا را محکم برداشت. فرهاد مجیدی آنالیز دقیق حریف را یکی از دلایل پیروزی دراین بازی می‌داند. سرمربی استقلال می‌گوید: «به تیم الاهلی خسته نباشید و به بازیکنانم به خاطر برد تبریک می‌گویم. ما در هر دو نیمه، تیم برتر میدان بودیم و به خوبی حریف را آنالیز کرده بودیم. بازیکنان من به بهترین نحو کار کردند و توانستیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. امیدوارم در دیدار‌های آینده هم با همین کیفیت بازی کنیم.»

دلیل تعویض‌های استقلال درنیمه دوم چه بود؟ سرمربی استقلال به این سوال هم پاسخ داد: «دلیل تعویض‌ها خستگی بازیکنان نبود. تعویض‌های ما تاکتیکی بود و بازیکنانی که به عنوان نفرات تعویضی وارد زمین شدند، با کیفیت کار کردند و باعث شدند تیم ما بیشتر صاحب توپ شود و بازی را در اختیار بگیرد.»

آیا سرمربی استقلال می‌تواند آینده این تیم را پیش بینی کند؟ مجیدی پاسخ این سوال را هم داد: «هنوز چیزی قابل پیش بینی نیست، چون دیدار‌های بسیار سختی داریم. هیچ اتفاقی رخ نداده و فقط یک بازی را با کیفیت خوب با پیروزی پشت سر گذاشتیم. امشب من و بازیکنانم بابت این برد خوشحال هستیم و از فردا روی بازی با الشرطه تمرکز می‌کنیم.»

لارنسیو رگکامف: داوربد بود، ماه رمضان تاثیر گذاشت.

رگکامف، سرمربی رومانیایی تیم الاهلی عربستان داور را در شکست تحقیر آمیز تیمش بسیار موثر می‌داند. او دراین باره می‌گوید: «در ابتدا باید بگویم داور در رقم خوردن این نتیجه به نفع استقلال دخیل بود. ماه رمضان نیز بر عملکرد بازیکنان الاهلی تاتیر گذاشت. ما باید به توانایی بازیکنان خود اعتماد داشته باشیم و هنوز من در اول کار هستم. استقلال در این بازی بهتر از ما عمل کرد. خیلی خوشحالم با این بازیکنان کار می‌کنم و امیدوارم در دیدار‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.» رگکامف حرف‌های خود را با این جملات پایان برد: «تنها ۳ روز است که کارم را با الاهلی آغاز کردم و بدون شک بسیاری از اطلاعات را ندارم. کار من تازه از بازی‌های آینده آغاز خواهد شد و امیدوارم بتوانم به الاهلی در آینده کمک کنم تا جایگاه واقعی خود را کسب کند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->