بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی
سرخط خبرها

نگرانی فرهاد مجیدی بابت جدایی قایدی از استقلال بعد از لیگ بیستم

  • کد خبر: ۶۴۵۹۱
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
نگرانی فرهاد مجیدی بابت جدایی قایدی از استقلال بعد از لیگ بیستم
فرهاد مجیدی نگران است که مهدی قایدی بعد از لیگ بیستم از استقلال برود و پروژه او برای رساندن استقلال به فینال آسیا و احتمالا قهرمانی دراین عرصه زمین بماند.
گروه ورزش| شهرآرا نیوز، فرهاد مجیدی بعد از پیروزی مقابل الشرطه صراحتا اعلام کرد که تیمش برای قهرمانی درآسیا حرکت خواهد کرد. این صحبت مجیدی از زوایایی قابل بررسی است.
 
یکی از نکته‌هایی که می‌شود از صحبت‌های اخیر سرمربی استقلال برداشت کرد این است که شاکله تیم باید تا قهرمانی در آسیا حفظ شود. با توجه به اینکه پیش از حضور استقلال درلیگ قهرمانان آسیا مهدی قایدی از مدیران باشگاه قول گرفته که بعد از پایان فصل از این تیم برود، دستیابی به پروژه قهرمانی درآسیا در غیاب این بازیکن تاثیر گذار بسیار سخت و دشوار خواهد شد و بدون شک اگر مدیران استقلال می‌خواهند راه این تیم به سمت قهرمانی هموار باشد باید ستاره‌ای همچون مهدی قایدی را حفظ کنند تا بهانه‌ای هم دست فرهاد مجیدی نباشد که احیانا درادامه لیگ قهرمانان آسیا نتیجه نگرفتن تیمش را توجیه کند.
 
قایدی بازیکنی است که به تنهایی می‌تواند نتیجه بازی‌ها را تغییر دهد. او درهمین دو بازی که از حضور استقلال درمرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا گذشته آن قدر درترکیب تیمش موثر بوده که تمجید کارشناسان فوتبال آسیا را هم به دنبال داشته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->