جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران
سرخط خبرها

درگذشت پیشکسوت باشگاه پرسپولیس+ علت فوت

  • کد خبر: ۶۵۲۵۹
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸
درگذشت پیشکسوت باشگاه پرسپولیس+ علت فوت
حمید جاسمیان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به علت ابتلا به کرونا عصر امروز درگذشت.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید جاسمیان پیشکسوت ۸۳ ساله پرسپولیس از چند روز قبل با بیماری کووید-۱۹ دست و پنجه نرم می‌کرد، ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت.

 

او که فوتبال خود را از شاهین آبادان آغاز کرد و سپس به شاهین تهران پیوست، در اولین سال تاسیس پرسپولیس به این تیم ملحق شد و اولین کاپیتان باشگاه قرمزپوش پایتخت لقب گرفت. او چهار سال در پرسپولیس حضور داشت و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کرد. وی در جریان اولین قهرمانی سرخ‌ها در لیگ تخت جمشید نیز عضوی از تیم پرسپولیس بود.

 

جاسمیان در روز‌های اخیر در بیمارستان بستری بود و در شرایطی که امید می‌رفت از مبارزه با ویروس کرونا سالم بیرون بیاید، اما این اتفاق رخ نداد و درگذشت تا هواداران فوتبال را بار دیگر عزادار کند.

چند روز پیش خبر درگذشت او اعلام شد، اما دقایقی بعد یکی از پزشکان جاسمیان  این خبر را تکذیب کرد.
 
جاسمیان چندی پیش در تمرین تیم پرسپولیس حضور یافته و پیراهن این تیم را از بازیکنان گرفته و همچنین با شاگردان یحیی گل‌محمدی دیدار کرده بود.
 
مراسم ترحیم مرحوم جاسمیان فردا در بهشت زهرا برگزار خواهد شد و این پیشکسوت فوتبال ایران در کنار همایون بهزادی به خاک سپرده خواهد شد.
 
منبع: ورزش سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->