دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد!
سرخط خبرها

نگرانی هواداران رئال مادرید از جدایی سرخیو راموس

  • کد خبر: ۶۵۶۹۹
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
نگرانی هواداران رئال مادرید از جدایی سرخیو راموس
با وجود اینکه مذاکرات طولانی بین راموس و رئال مادرید صورت گرفته، اما هنوز قرارداد کاپیتان رئالی‌ها تمدید نشده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، کاپیتان و مدافع میانی پرسابقه رئالی‌ها علاقمند است در تیمش بماند. این ادعایی است که روزنامه ABC این کشور امروز کرده و در ماجرای تمدید قرارداد راموس به نکاتی اشاره داشته است.

طبق نوشته این نشریه بازیکن قدیمی رئالی‌ها حاضر است قراردادش را به مدت ۲ سال دیگر تمدید کند.

اگر تیم کهکشانی پا پیش بگذارد، آنوقت حاضر خواهد شد حتی از ۱۰ درصد دستمزدش نیز صرفنظرکند تا همچنان کمک حال تیم نخست شهر مادرید باشد.

این گزارش در حالی انتشار یافت که چندی قبل برخی منابع نزدیک به تیم اسپانیایی خبردادند که باشگاه به وی پیشنهادی جدید داده، اما راموس آن را بدون پاسخ گذاشته است.

او از سال ۲۰۰۵ عضو رئال است و در فصل جاری ۲۰ بازی برای تیمش کرده که ۴ گل زده و یک پاس گل نیز داده است. قرارداد کنونی او تا چند هفته دیگر به اتمام می‌رسد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->