مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

عزیزی خادم به دنبال حذف قانون منع به کارگیری مربی و بازیکن خارجی

  • کد خبر: ۶۷۶۰۸
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
عزیزی خادم به دنبال حذف قانون منع به کارگیری مربی و بازیکن خارجی
شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد قانون منع به کارگیری مربی و بازیکن خارجی را با اجرای مصوباتی ابطال کند. او طرحی را دراین راستا به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه کرده است.
گروه ورزش| شهرآرا نیوز، منع به کار گیری مربی و بازیکن خارجی در فصل جاری بیشترین لطمه را به باشگاه استقلال وارد کرد و مانع از تداوم حضور استراماچونی دراین باشگاه شد. حالا رئیس فدراسیون فوتبال می‌خواهد اقداماتی در راستای حذف این قانون انجام دهد.  

دراطلاعیه‌ای که روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفته، از قول رئیس فدراسیون فوتبال چنین آمده است:

رئیس مجمع سازمان لیگ (شهاب الدین عزیزی خادم) در بخشی دیگری از صحبت‌های خود خواستار بازنگری در قانون منع جذب مربیان و بازیکنان خارجی شد و به هیات رئیسه سازمان لیگ ماموریت داد تا این موضوع را مورد بازنگری قرار داده و پیشنهاد کرد در صورت لغو این قانون،  مصوبه‌ای باشگاه‌ها را ملزم کند که ۱۰ درصد از مبلغ جذب بازیکنان و مربیان خارجی در آکادمی‌ها هزینه شود. ضمن آنکه سازمان لیگ استاندارد جذب بازیکنان و مربیان خارجی را ارتقا داده و آن را به قوانین کشور‌های توسعه یافته فوتبال نزدیک کند. اما جذب مربی و بازیکن خارجی را منوط به تعیین روندی کرد که پرونده‌های بین المللی جدید برای فوتبال ایران ایجاد نشود. در این جلسه عزیزی خادم پیشنهاد کرد صندوقی در سازمان لیگ ایجاد شود که تضمین‌های مالی لازم جهت جذب بازیکنان و مربیان خارجی از باشگاه‌ها گرفته شده و در صورت عدم  اجرای تعهدات توسط باشگاهها، دستمزد‌ها از این محل پرداخت شود.

حال باید دید درنهایت سرنوشت یان قانون عجیب که فوتبال ایران را وارد چالش‌هایی کرده چه خواهد شد. به راستی اگر تمهیداتی درراستای جذب مربیان و بازیکنان خارجی درنظر گرفته شود و گزینه‌های مناسبی وارد فوتبال ایران شوند، این قانون می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->