نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ حضور پولادگر در اردوی تیم ملی تکواندو توافق وینگر سابق چلسی با استقلال بادامکی: گل گهر جواب ما را نمی‌دهد ورزشکاران مشمول باید به تیم‌های نظامی بروند داستان ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

بازگشت ۲ مدافع پرسپولیس با پاس گل

  • کد خبر: ۶۷۷۳۱
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
بازگشت ۲ مدافع پرسپولیس با پاس گل
مدافعان کناری، پرسپولیس در دیدار شاهین بندر عامری شب بسیار خوبی داشتند.

گروه ورزش/ شهرآرا نیوز، دیدار تیم های پرسپولیس و شاهین بندرعامری در یک هشتم نهایی جام حذفی با برتری ۴ بر یک سرخپوشان پایتخت خاتمه یافت.

 

سعید آقایی، مدافع چپ تیم پرسپولیس که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را از دست داد و در پی آن در دیدار مقابل تیم های سپاهان و استقلال نیمکت نشین شده بود مقابل شاهین به ترکیب ثابت سرخ ها بازگشت. او با ارسال پاس نخستین گل پرسپولیس برای مهدی عبدی در این مسابقه، عملکردی خوب و بازگشتی عالی به ترکیب را تجربه کرد.

 

مهدی شیری اما وضعیتی متفاوت دارد؛ بعد از تساوی مقابل شهرخودرو در مشهد، این مدافع جایگاهی کاملا متزلزل در ترکیب پرسپولیس داشته و تنها یکبار مقابل گوا فیکس بوده است.


شیری گرچه بعضا به عنوان یار تعویضی وارد زمین می شود اما گل محمدی در هفته های اخیر، حضور سیامک نعمتی در پست دفاع راست را ترجیح داده است.


این مدافع نیز در دیدار مقابل شاهین بندرعامری، یک پاس گل ثبت کرد تا شب خوبی را در ترکیب پرسپولیس سپری کند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->