نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بخت بلند مشهد برای بازگشت به کورس قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان

  • کد خبر: ۶۷۷۵۵
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
بخت بلند مشهد برای بازگشت به کورس قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان
دور برگشت مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال از جمعه آغاز می‌شود و هیات فوتبال خراسان رضوی در صورت پیروزی شانس زیادی برای بازگشت به کورس قهرمانی دارد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ دور برگشت مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان بدون وقفه از فردا جمعه ۳۱ اردیبهشت آغاز می‌شود. نماینده مشهد برای رسیدن به اولین عنوان قهرمانی تاریخ فوتسال شهرش دیگر فرصت هیچ خطا و لغزشی ندارد و محکوم به پیروزی در ۳ دیدار پیش روست.


فرصت بازگشت به کورس

اگر شاگردان شریف بتوانند فردا سایپا را در خانه‌اش متوقف کنند و ۳ امتیاز دور رفت را جبران کنند، دوباره به کورس قهرمانی بازمی‌گردند، به‌ویژه اگر حفاری اهواز در شهرآورد جنوبی‌ها بتواند دوباره ترمز پالایش نفت آبادان را بکشد. دراین‌صورت، پیش‌بینی قهرمان فصل دشوار می‌شود و شانس قهرمانی به دیگر تیم‌ها نیز می‌رسد. در صورت شکست در تهران آن‌ها احتمالا باید با جام طلایی خداحافظی کنند.


اکنون نفت آبادان با ۲ پیروزی و یک تساوی و ۷ امتیاز صدرنشین است. این تیم ۹ گل زده و ۵ گل خورده در کارنامه دارد. پس از آن تیم سایپای تهران با ۲ برد و یک باخت ۶ امتیازی و در رده دوم است. ۹ گل زده و ۷ گل خورده نیز نتیجه تلاش شاگردان یاری است. در رده سوم نیز هیئت خراسان با یک پیروزی و ۲ شکست ۳ امتیازی است. ۷ گل زده و ۸ گل خورده نیز آمار شاگردان شریف است. ملی‌حفاری با تک‌امتیاز خود از یک تساوی قعرنشین جدول مرحله نهایی است. باید دید در دور برگشت آیا همین نتایج تکرار می‌شود یا قهرمان جدید فصل همه را غافل‌گیر خواهد کرد.


نگاهی به دور رفت نهایی

۱۰ اردیبهشت بود که نماینده مشهد برابر سایپای تهران در سالن شهید بهشتی مشهد صف‌آرایی کرد. دیداری که احتمال زیادی می‌رفت با پیروزی میزبان به پایان برسد، اما عملکرد فوق‌العاده فرزانه توسلی درون دروازه نارنجی‌پوشان باعث شد همه شوت‌های تیم هیئت خراسان به در بسته بخورد و درنهایت این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود نماینده تهران به پایان رسید. با وجود چهره‌هایی همچون شیربیگی، ارژنگی و غلامی در ترکیب تیم، خبری از گل‌زنی این ستاره‌ها نبود. البته شریف معتقد بود به‌دلیل بدشانسی و درخشش توسلی این پیروزی را از دست دادند.

 

در این بازی مرضیه توفیقی‌نسب برای مشهد گل‌زنی کرد و شهین افلاکی و نسرین قمی نیز گل‌های تیم برنده را به ثمر رساندند. هر ۲ سرمربی از این دیدار راضی بودند و آن را یکی از بی‌نقص‌ترین و حرفه‌ای‌ترین بازی‌های لیگ بانوان دانستند. بااین‌حال، نماینده مشهد ۳ امتیاز مهم را از دست داد و در هفته نخست به انتهای جدول رفت، زیرا ۲ تیم خوزستانی در شهرآورد خود به تساوی رسیده بودند و هر تیم یک امتیاز دشت کرده بود.


پیروزی در اهواز

در هفته دوم، اما شاگردان شریف خارج از خانه به‌مصاف ملی‌حفاری اهواز رفتند و توانستند دست پر از این دیدار دشوار بازگردند. در این بازی بازیکنان هیئت خراسان‌رضوی ۵ گل به حریف زدند. ۴ گل را شیربیگی زد و گل دیگر را مهسا ایرانمنش وارد دروازه حریف کرد. البته در این بازی رقیه صومعه، بازیکن مشهد، باعث یک گل‌به‌خودی نیز شد. به‌این‌ترتیب اهوازی‌ها ۵ بر ۲ از نماینده شرق کشور شکست خوردند و جدول دوباره تغییر کرد. خبر خوش برای مشهدی‌ها این بود که در روز برد آن‌ها، سایپا شکست خورده بود و حالا شرایط آن‌ها مساوی بود.


سایپا در هفته دوم حریف پالایش نفت آبادان بود؛ دیداری پرتنش و خشن که مصدوم‌های زیادی داشت، اما درنهایت برزیلی‌های لیگ ۳ بر ۲ برنده بازی شدند. در این بازی بازهم فرزانه توسلی درخشید و برای تیمش گل‌زنی کرد. این نتیجه احتمالات جدول را پیچیده کرد. آبادان در صدر قرار گرفت و حفاری به انتهای جدول رفت و سایپا و مشهد دوشادوش هم قرار گرفتند.


شکست در خانه

اما سومین و آخرین هفته از دور رفت متفاوت بود. هیئت خراسان در خانه میزبان نفت آبادان، صدرنشین جدول، بود. شاگردان فاطمه شریف به‌دنبال استفاده از امتیاز میزبانی و صعود به صدر جدول بودند، اما در این هدف ناکام شدند. آبادانی‌ها که عزم قهرمانی دارند، توانستند در زمین میزبان گل‌زنی کنند و پیروز شوند. نفت این بازی را ۴ بر ۱ برد و هیئت خراسان با کسب دومین شکست خود از قهرمانی فاصله گرفت. در این بازی شیربیگی فقط توانست یک‌بار گل‌زنی کند و بعد از آن به‌دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد.

 

سایپا بعد از شکست هفته قبل خود انگیزه زیادی برای برد داشت و همین‌طور هم شد. آن‌ها ملی‌حفاری را که درگیر حواشی مدیریتی و تغییر سرمربی بود، به‌سختی شکست دادند تا همچنان خود را نزدیک صدر جدول نگه دارند. در اصل سایپا برابر حفاری خوزستان بازی ۲بر ۰ باخته را با پیروزی ۴بر۲ عوض کرد. پاورپلی یکی از بهترین تصمیمات شهناز یاری در بازی‌های دور رفت بوده که برایش همیشه سود داشته است. فاطمه تراهی و نسترن مقیمی بازیکنان گل‌زن سایپا در این بازی بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->