اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت
سرخط خبرها

اعلام برنامه خاموشی برق مشهد از فردا اول خرداد+جدول

  • کد خبر: ۶۷۹۰۱
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
  • ۱۱
اعلام برنامه خاموشی برق مشهد از فردا اول خرداد+جدول
بنا بر اطلاعیه شرکت برق مشهد به دنبال افزایش دما و به تبع آن افزیش مصرف برق، خاموشی‌های پراکنده از فردا اول خرداد ماه، در برخی از مناطق مشهد انجام خواهد شد. زمان خاموشی‌ها ۷۵ الی ۹۰ دقیقه است و بر اساس جدول اعمال می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، بنا به اعلام شرکت توانیر به دلیل افزایش دما و به تبع آن افزایش مصرف برق در تمام بخش‌های مصرف و همچنین کاهش نزولات آسمانی و کم شدن میزان تولید نیروگاه‌های برق -آبی کشور. خاموشی‌های پراکنده در برخی از مناطق اعمال خواهد شد.
 
ضمنا با توجه به اینکه مدیریت مصرف برق در سطح کشور به صورت سراسری از مرکز کنترل برق کشور اعلام می‌گردد، لذا به منظور پایداری شبکه، بنا به دستور مرکز کنترل، در برخی از نقاط شهر و روستا خاموشی‌های احتمالی و موردی بین ۷۵ الی حداکثر ۹۰ دقیقه اعمال خواهد گردید که مطابق جدول ۲ (مدیریت مصرف برق محدوده شهرستان مشهد و حومه) برای اطلاع شهروندان محترم اعلام می‌گردد.
جدول فوق برابر اعلام مرکز کنترل برای حداکثر میزان صرفه جویی برق و طبق برنامه زمان بندی تهیه شده، بدیهی است در صورتیکه مشترکین محترم در مصرف برق صرفه جویی نمایند، خاموشی‌های آدرس‌های مورد نظر تعدیل خواهد شد.
 
از شهروندان گرامی درخواست می‌شود با تنظیم دمای کولر گازی روی ۲۵ درجه و کولر آبی روی دور کند در منزل و محل کار و مدیریت مصرف برق، امکان استمرار تامین انرژی را برای همه هموطنان عزیز فراهم آورند.
 
تذکر ۱: خواهشمند است در مدت زمان مدیریت اضطراری بار احتمالی اعلام شده، تا حد ممکن از آسانسور و سایر تجهیزات برقی حساس استفاده نگردد.
 
اعلام برنامه خاموشی برق مشهد از فردا اول خرداد+جدول
تذکر ۲: خواهشمند است در زمان خاموشی‌های فوق از تماس با مرکز ۱۲۱ و اتفاقات‌ها و سایر شماره‌های ادارات برق خودداری بفرمایید.
 
 
اعلام برنامه خاموشی برق مشهد از فردا اول خرداد+جدول
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
0
ازمسئولینم قطع میشه یابرق استراری دارند.
عشرتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
0
واقعا این نحوه برنامه ریزی برای قطع برق توهین به جامعه معلمین و اساتید و دانش اموزان هست/
موقع امتحان و قطع برق اصلا توجیح پذیر نیست.
و توهین امیز تر توصیه به شار› بودن لب تاپ و موبایل که اقایون فرمودند..
واقعا این برنامه ریزان از مشکلات مردم و خانواده های متوسط و ... بی خبرند و این افراد لایق مدیریت نیستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
2
درسته برخی از مردم ما فرهنگ مصرفشون پایینه ولی اگه آقایون هم کمتر برق مفت و مجانی به کشورهای دیگه به ویژه عراق رو قطع کنن کمتر به مشکل کمبود انرژی برمیخوریم
یاس نبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
2
چرا تبعیض ؟ اطراف حرم و کوهسنگی خاموشی ندارند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
3
ابوطالب چرا داخلش نیست ولی قطع شد برق امروز
وطن دوست
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
0
0
سلام.پیامک قبض برق رو که میفرستید چرا قطع برق رو اعلام نمی کنید با پیامک؟
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
0
0
تکلیف لوازم برقی ک یهو خاموش میشن چیه؟ ی بار خاموش شن دوبار خاموش شن دفعه سوم ک میسوزه دیگه. کی پاسخگو؟ با این قیمت وسایل کی توان خرید دوباره داره؟ من کارم با سیستم هستش از دیروز دوبار قطعی برق داشتیم.اگ بسوزه اداره برق تقبل میکنه؟ عمرا
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
0
0
اینم وضع برقمون...لطفا با این همه منابع طبیعی یکم انصاف داشته باشید اونم تو گرما
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
با سلام واقعا متاسفم با این برنامه ریزی که انجام دادن من یک مادر کارمندم شنبه صبح وقتی به محل کارم رسیدم متوجه شدم برق منزلم ساعت 11تا 13 قطع میشود و دوتا دختر مدرسه ای دارم که امروز ساعت 11.30 امتحان دارن مدیران نمیتونستن این قطعی برق و بعد از امتحانات بچه ها میزاشتن تا اینهمه استرس به خانواده ها وارد نشود مسئولی که میگه گوشی موبایل و لب تاپ شارژ شود بچه هایی که با کامپیوتر های قدیمی کار میکنند چی تواین دوران کرونا این بچه ها رو کجا ببریم واقعا بیتدبیری این دولت در روزهای آخر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
بابا من با بچه کوچیک تو این گرمااا طبقه بالا هم هستم آب هن قطع میشه
این انصاف بک فکر درست کنین حداقل...
سارا
Netherlands
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
0
0
واقعا ک
با این محدوده بندیتون
خیابان مهدی هم جز گروه م هم جز گروه ک
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->