شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳ ماه فرصت تا تجهیز داوران به دانش استفاده از وی‌ای‌آر | ورزشگاه‌ها هنوز آماده نیست علی هیبتی کیست | همه چیز درباره محرومیت مادام العمر رزمی کار ایرانی + ویدیو سیدحسین حسینی دیدار مقابل تراکتور را از دست داد اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر جدایی سیدجلال از پرسپولیس کلید خورد؟ اوسمار در پرسپولیس ماندنی شد
سرخط خبرها

لواندوفسکی در بایرن مونیخ ماندنی است؟

  • کد خبر: ۶۸۰۶۲
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
لواندوفسکی در بایرن مونیخ ماندنی است؟
ستاره لهستانی بایرن، چندان از عملکرد نقل‌و‌انتقالاتی تیمش خشنود نیست و ممکن است در نهایت تصمیمش را برای جدایی از مونیخی‌ها بگیرد.
به گزارش شهرآرانیوز، هنوز هم احتمال جدایی رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن‌مونیخ، از این تیم وجود دارد. چند روز قبل شبکه اسکای آلمان مدعی شد چلسی با هدایت توخل همین حالا نیز درباره انتقال تابستانی با لواندوفسکی صحبت کرده است. نام بارسلونا به‌عنوان یکی دیگر از مشتریان لواندوفسکی مطرح شده و با توجه به تمایل این باشگاه به جذب یک فوق‌ستاره بزرگ با حضور لاپورتا، ممکن است لوا فصل بعد در نیوکمپ باشد.
 
نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد لواندوفسکی از سیاست نقل‌و‌انتقالات بایرن در یک سال اخیر ناراضی است. از‌دست‌دادن بازیکن باتجربه‌ای مانند پریشیچ باعث ناراحتی او شده و به نظر او پریشیچ نقشی حیاتی در قهرمانی فصل گذشته بایرن در لیگ قهرمانان داشته است. همچنین لواندوفسکی از تقویت‌نکردن ترکیب برای تکرار موفقیت در اروپا ناراحت شده است و حالا جدایی این بازیکن از بایرن‌مونیخ غیرممکن نیست. همچنین او معتقد است جدایی هانسی فلیک به ضرر باشگاه تمام خواهد شد. ناگلزمن بدون حتی یک عنوان قهرمانی در دوران مربیگری در این تابستان به‌جای هانسی‌فلیک هدایت باشگاه را به عهده می‌گیرد و لواندوفسکی نگران تکرار تجربه کریستیانو رونالدو و یوونتوس در کنار آندره پیرلو و افت محسوس یوونتوس در یک سال اخیر، این‌بار با یک سرمربی جوان و کم‌تجربه دیگر در بایرن‌مونیخ است. ستاره لهستانی مونیخی‌ها چند روز پیش درباره مربی جدید تیمش گفت: او را از نزدیک نمی‌شناسم، اما فکر می‌کنم او مربی خوبی است.
 
به نظر می‌رسد ناگلزمن شخصی است که بهترین بازی را از تیم‌هایش می‌گیرد. البته باید حواسمان کامل باشد تا اتفاقی که در یوونتوس برای پیرلو افتاد، اینجا برای ما نیفتد. به‌هرحال فکر می‌کنم ناگلزمن کار سختی در مونیخ خواهد داشت. پینی زاهاوی، مدیر‌برنامه لواندوفسکی، در پایان فصل در جلسه‌ای با مدیران بایرن برای آینده موکلش به گفتگو می‌نشیند و هنوز ماندن این بازیکن بزرگ و گل‌زن در بوندس‌لیگا برای فصل بعد قطعی نیست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->