سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی، باعث تسلط به ابزار هنر و ادب برای تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد محمدرضا اربابی: در نمایش «میتینگ»، با نسل جوانی رو‌به‌رو هستید که مسائل روز را می‌شناسد نگاهی به فیلم‌سینمایی «ایلیا، جست‌وجوی قهرمان» اثر سیدعلی موسوی‌نژاد| درکی درست از بازخوانی تاریخ وحقیقت
سرخط خبرها

وظیفه روابط عمومی افزایش اعتماد عمومی است

  • کد خبر: ۶۸۱۶۴
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
وظیفه روابط عمومی افزایش اعتماد عمومی است
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: وظیفه روابط عمومی‌، اطلاع رسانی درست به منظور افزایش اعتماد عمومی است.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدعلی نبی پور روز یکشنبه در مراسم تجلیل از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی افزود: روابط عمومی ادارات کانال‌های ارتباط جامعه و مدیران هستند.

وی ادامه داد: در این دوران که هجمه تبلیغاتی دشمن به شدت بر ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی متمرکز شده است باید بیش از گذشته نسبت به حفظ سرمایه اعتماد عمومی تلاش کنیم، هر چه جریان اطلاع رسانی شفافتر باشد سطح اعتماد عمومی افزایش می‌یابد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: تصمیم گیری پشت در‌های بسته سطح مشروعیت و مقبولیت نظام را کاهش می‌دهد. انقلاب اسلامی با حضور مردم به پیروزی رسید و باید تلاش کنیم این حضور را تداوم بخشیم و در این مسیر باید رابطه مدیران و دستگاه‌های اجرایی با مردم پررنگتر و صمیمی‌تر و شفاف‌تر باشد.

وی افزود: دولت کار‌های بسیار خوبی در تمامی حوزه‌ها انجام داده است که باید به آگاهی مردم برسد.

نبی پور همچنین به انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: تمامی فرآیند‌های انتخابات در مشهد به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: روابط عمومی، گوش شنوا، زبان گویا، چشم بینا و مغز متفکر هر دستگاه اجرایی است.

محمدمهدی مومنی افزود: ادارات روابط عمومی نوعی مدعی العموم هستند که نیاز‌های مردم را به دستگاه متبوع خود منتقل نموده و سیاست‌های آن را منطبق بر نیاز‌های واقعی مردم تغییر می‌دهند.

در این مراسم از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی قدردانی شد.
 
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->