استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص
سرخط خبرها

نتایج نه چندان رضایت بخش والیبال ساحلی!

  • کد خبر: ۶۸۲۷۰
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
نتایج نه چندان رضایت بخش والیبال ساحلی!
با وجودی که دو تیم والیبال ساحلی ایران قبل از شروع بازی‌ها سید‌های یک و دو محسوب می‌شدند، قبل از ورود به مراحل بالای جدول، در سد کردن حریفان ناکام شدند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم‌های ملی والیبال ساحلی الف و ب ایران به رغم باخت در جدال‌های سرگروهی تور تک ستاره بلغارستان، راهی مرحله پلی آف شدند. ابتدا تیم الف آرش وکیلی و بهمن سالمی دو بر یک به تیم پرتغالی بازی را واگذار کردند و سهم تیم ملی ب هم با ترکیب عبدالحامد میرزاعلی و رحمان رئوفی شکست دو بر صفر برابر تیم آماده لهستان بود.
توقف زود هنگام ملی پوشان ساحلی ایران در بلغارستان حاکی از تفاوت‌های آشکار کمی و کیفی تور‌های تک ستاره والیبال در اروپا و آمریکای جنوبی با آسیا و آفریقاست. حضور پر تعداد بازیکنان از قاره‌های مختلف و سهولت در رفت و آمد و همچنین هزینه کمتر، از جمله مهم‌ترین دلایل رونق تور‌های اروپایی و آمریکایی در مقایسه با تور‌هایی است که در دیگر قاره‌ها برگزار می‌شود. حضور تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در تور تک ستاره صوفیه، فرصت مغتنم و سنگ محک مناسبی برای ارزیابی میزان آمادگی دو تیم در آستانه بازی‌های انتخابی المپیک در تایلند بود.
با وجود اعزام نفرات از دل مسابقات لیگ نتایج بدست آمده چندان رضایت بخش نبود و انتظار از بازیکنان با تجربه‌ای که " رنکی " بالاتر از رقبا در تور به عنوان " سید "‌های یک و دو داشتند، به مراتب بیشتر از این‌ها بود.
عدم راهیابی ملی پوشان به مراحل پایانی جدول و صعود با رتبه دومی گروه‌ها و حذف آسان در مقابل رقبای هم سطح پرتغالی و لهستانی در دور دوم، مایه نگرانی در آستانه رویداد مهمی، چون انتخابی المپیک است. مگر اینکه با بازگشت تیم، عملکرد بازیکنان با حضور مربیان آنالیز شده و در چند هفته به شروع این بازی‌ها، روح و ذهن بازیکنان را با طراحی تمرینات بهتر تقویت کرد.
موفقیت در رویداد انتخابی المپیک در آسیا با حضور تیم‌های مطرحی، چون استرالیا، چین، اندونزی و تایلند. کار آسانی نیست، جز اینکه مثل گذشته دلخوش به حضور و کسب تجربه‌های بی ثمر باشیم!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->