کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

سریال «فرندز» در چین سانسور شد

  • کد خبر: ۶۸۷۳۳
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹
سریال «فرندز» در چین سانسور شد
بخش هایی از تک قسمت ویژه سریال معروف «فرندز» پس از انتشار از سوی سامانه‌های نمایش آنلاین در چین سانسور شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بخش هایی از تک قسمت ویژه سریال معروف «فرندز» پس از انتشار از سوی سامانه‌های نمایش آنلاین در چین سانسور شد.

 

قسمت ویژه سریال «فرندز» (دوستان) از تاریخ ۲۷ مه (۶ خرداد ماه) از سوی سامانه نمایش آنلاین «HBO Max» منتشر شد و قسمت‌هایی از این قسمت از جمله بخش‌های مربوط به حضور گروه موسیقی کره‌ای «BTS»، «لیدی گاگا» و «جاستین بیبر» از سوی سامانه‌های اصلی نمایش آنلاین در چین سانسور شد.

 

سریال  «فرندز» محبوبیت زیادی در میان چینی‌ها دارد و بسیاری از چینی‌ها از هیجان خود را از پخش قسمت ویژه این سریال در شبکه‌های اجتماعی داخل این کشور ابراز کرده بودند.

 

گروه موسیقی «BTS» پیش از این متهم شده بود به مردم چین اهانت کرده است؛ چرا که در هنگام دریافت جایزه‌ای که به دلیل نقش آنها در ارتباط آمریکا و کره جنوبی به آنها اعطا شد از فداکاری سربازان چینی در جنگ کره صحبتی نکردند!

 

«لیدی گاگا» نیز به سبب دیدار با «دالایی لاما» به چهره‌ای نامطلوب برای دولتمردان چینی تبدیل شده است.

 

«جاستین بیبر» هم به سبب انتشار عکسی در مقابل معبد «یاسوکانی» که یادبود کشته‌شدگان جنگ‌های داخلی و خارجی ژاپن است، مورد انتقاد چین قرار گرفت.

 

سریال «فرندز» (دوستان) پیش از این در ۱۰ فصل و به مدت ۱۰ سال (از ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴) از شبکه NBC پخش می‌شد. این مجموعه که توسط «مارتا کافمن» و «دیوید کرین» ساخته شده است، یک «سیتکام» یا «کمدی موقعیت» محسوب می‌شود و شخصیت‌های اصلی سریال در مکان‌های عادی مانند خانه یا محل کار حضور دارند و فعالیت روزانه آنها با دیالوگ‌ها و حرکات خنده‌دار همراه است. این سریال در مجموع نامزد ۶۲ جایزه امی شده و همواره در فهرست محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی جهان قرار دارد.

 

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->