برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

واکنش عزیزی خادم به ماجرای اختلاف مالی با وزارت ورزش

  • کد خبر: ۶۸۹۴۳
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
واکنش عزیزی خادم به ماجرای اختلاف مالی با وزارت ورزش
شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال به موضوع اختلاف مالی فدراسیون فوتبال با وزارت ورزش و جوانان واکنش نشان داده است. این درحالی است که علی نزاد مدعی شده ۱۰ میلیاردتومان دیگر کمک مالی به فدراسیون فوتبال انتقال داده می‌شود.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در حاشیه مراسم امضاء تفاهم‌نامه فدراسیون فوتبال با جزیره کیش برای ساخت کمپ تیم‌های ملی اظهار داشت: این توافق نامه بین فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی و منطقه آزاد کیش است که کار بزرگی بود. در راستای آماده سازی تیم ملی زحمات زیادی کشیده شد و اردوی خوبی تا اینجا از لحاظ امکاناتی و لجستیکی برگزار شده است.  

وی افزود: به هر صورت فدراسیون این نیاز را احساس می‌کرد با توجه به اینکه در حوزه منطقه خلیج فارس معمولا با تیم‌های عربی در رده‌های مختلف هم گروه هستیم،   در راستای نگاه توسعه‌ای و ظرفیت سنجی‌هایی  و ظرفیت‌سازی‌هایی که برنامه ریزی کرده از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور در راستای توسعه فوتبال و نگاه عدالت و توسعه‌ای استفاده کند.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: بخشی از دیدار‌های انتخابی ما در رده‌ها و حوزه‌های مختلف مقابل کشور‌های حوزه خلیج فارس است و یکی از بهترین مکان‌ها که می‌تواند به ما کمک کند و زیرساخت‌هایش هم از سایر مناطق جلوتر است منطقه آزاد کیش است. از ماه‌های قبل صحبت کرده و برنامه‌ریزی کرده بودیم. برهمین اساس این تفاهم نامه آماده شد و امیدواریم به یک موافقت نامه تبدیل شود تا قابلیت اجرایی داشته باشد و بتوانیم برنامه ریزی کرده و کار عملیاتی - اجرایی را شروع کنیم.

عزیزی خادم افزود: نگاه فدراسیون فوتبال بر واقع‌گرایی و عملگرایی است. من هم بسیار خوشحالم. روز بسیار بزرگی برای فدراسیون بود و ان شالله بحث عملیاتی شدن  و اجرایی شدن کمپ تیم ملی رقم بخورد که اتفاق میمون و مبارکی برای فوتبال ایران است.

وی درباره اینکه مهدی فروردین تاکید کرده بودجه‌ای که سازمان برنامه و بودجه برای فدراسیون فوتبال در نظر گرفته ۵۲ میلیارد است و ۲۰ میلیارد نیست و اینکه ۲۰ میلیارد دیگر از این مبلغ هم امروز واریز شده است، گفت: باید از زحمات نوبخت و همچنین علی عسگری، ریاست سازمان صدا و سیما  که واقعا دلسوزانه پیگیر هستند تشکر کنم. طبق صحبتی که روز گذشته با سازمان مدیریت داشتیم این بخش واریز شد و احتمالا امروز در اختیار فدراسیون قرار می‌گیرد. باید از رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه تشکر کنیم که انصافا کمک کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اختلاف فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش درباره این بودجه گفت: اکنون زمان اختلاف نیست و زمان همکاری است. امیدوارم همه کمک کنند و کنار هم قرار بگیریم تا دل مردم عزیزمان را در این شرایط اقتصادی شاد کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->