سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟ گوشی Samsung Galaxy C55 خودنمایی کرد | میان‌رده‌ای که ادای پرچمدارها را درمی‌آورد تیک‌تاک: ممنوعیت فعالیت ما در آمریکا ناقض قوانین این کشور است هوش مصنوعی اپل کاملا روی دستگاه اجرا می‌شود و نیازی به اینترنت ندارد نقش هوش مصنوعی در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ | فناورانه‌ترین دوره مسابقات المپیک ابزار VASA-1 تصاویر را سخنگو می‌کند | خوب و بد هوش مصنوعی جدید مایکروسافت اختراع دوربینی که شعر می‌سراید | Poetry Camera، عکاس و شاعر
سرخط خبرها

تعداد کاربران اندروید کلاب هاوس چه قدر است؟

  • کد خبر: ۶۹۲۱۴
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
تعداد کاربران اندروید کلاب هاوس چه قدر است؟
پس از گذشت یک ماه از انتشار نسخه‌ اندروید اپلیکیشن کلاب هاوس، این شبکه اجتماعی به صورت رسمی تعداد کاربرانی که با اندروید از کلاب هاوس استفاده می‌کنند اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - کمتر از یک ماه است که کلاب هاوس برای پلتفرم اندروید منتشر شده است؛ اپلیکیشنی که در واقع پیام‌رسان صوتی محسوب می‌شود و کاربران آن می‌توانند در کانال‌های عمومی یا اختصاصی به گفتگو با یکدیگر بپردازند. کلاب هاوس ابتدا برای iOS منتشر شد؛ اما بعد از مدتی سران آن اعلام کردند که نسخه‌ اندروید کلاب هاوس نیز در حال توسعه است و به‌زودی منتشر می‌شود.

با اینکه مدت‌زمان بسیار کمی از معرفی نسخه‌ی اندروید کلاب هاوس می‌گذرد، سران این پیام‌رسان صوتی تأیید کرده‌اند که تعداد کاربران کلاب هاوس در اندروید از مرز ۲ میلیون نفر گذشته است. طبق گزارش AndroidPolice، چنین موضوعی در حالی رخ داده که برای عضویت در کلاب هاوس، کاربران به دعوت‌نامه نیاز دارند؛ اما توسعه‌دهندگان پیام‌رسان صوتی وعده داده‌اند که به‌زودی محدودیت‌ها برداشته خواهد شد و کاربران دیگر نیازی به دعوت‌نامه برای حضور در کلاب هاوس نخواهند داشت. چنین اقدامی می‌تواند به رشد آمار کاربران کلاب هاوس کمک شایانی کند.


در حال حاضر اشاره‌ دقیقی به آخرین آمار کاربران کلاب هاوس در iOS نشده است؛ اما به نظر می‌رسد تعداد کاربران پلتفرم iOS کلاب هاوس نسبت به اندروید به مراتب بیشتر باشد. کلاب هاوس رقبای سرسختی دارد که هر یک در آینده می‌تواند کار را برای پیشرفت کلاب هاوس و جذب مخاطب بیشتر، دشوارتر سازد؛ رقبایی که شامل ردیت، توییتر، اسپاتیفای، تلگرام و حتی فیسبوک می‌شوند.

شاید در میان رقبای کلاب هاوس، تلگرام جدی‌ترین رقیب این شبکه اجتماعی صوتی باشد. در حال حاضر تلگرام ویژگی مشابه کلاب هاوس را معرفی کرده و در اختیار کاربران قرار داده است. اکنون کاربران تلگرام می‌توانند در گروه‌هایشان، حالت چت صوتی را فعال کنند و به گفتگو با یکدیگر بپردازند.

 

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->