مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

جدایی سامری از تیم بسکتبال نفت آبادان!

  • کد خبر: ۶۹۲۲۵
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
جدایی سامری از تیم بسکتبال نفت آبادان!
حماد سامری سرمربی پالایش نفت آبادان با انتشار این استوری از تیم پالایش نفت آبادان جدا شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، حماد سامری که فصل گذشته با تیم بسکتبال نفت آبادان به مقام چهارم سوپرلیگ رسیده بود از ادامه همکاری با این تیم منصرف شد و با انتشار یک استوری در اینستاگرامش مدعی شد امکان همکاری‌اش با تیم نفت آبادان مهیا نیست. او در ادامه برای تیم شهرش آرزوی موفقیت کرده است.
سامری دو فصل پیش با پالایش نفت آبادان به مقام قهرمانی سوپرلیگ ایران رسید و نخستین مربی دهه شصتی فاتح لیگ ایران لقب گرفت.
گفته می‌شود احمد پارو مدیرعامل نفت آبادان مذاکراتی با مصطفی هاشمی سرمربی فصل پیش شیمیدرقم داشته است.

از طرف دیگر شنیده می شود بازیکنان نفت نیز با دیگر تیم ها وارد مذاکره شدند و احتمال اینکه بازیکنانی همچون محمد حسن زاده راهی گرگان شود و آرن داوودی هم به شهرش بازگردد بسیار زیاد است.

 

جدایی سامری از تیم بسکتبال نفت آبادان!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->