تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند
سرخط خبرها

علی کریمی به استقلال برمی گردد؟

  • کد خبر: ۶۹۵۷۸
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۷
علی کریمی به استقلال برمی گردد؟
جدایی علی کریمی از الدوحیل قطر قطعی شده و احتمال حضور او در استقلال قوت گرفته است. مسئولان این باشگاه هنوز خبر بازگشت کریمی را تایید نکرده اند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، زمزمه بازگشت علی کریمی به استقلال در شرایطی شنیده می‌شود که هیچ یک از مسئولان باشگاه استقلال این خبر را تایید نکرده‌اند.

برخی رسانه‌های قطری، اما با قاطعیت اعلام کرده‌اند که کریمی از لیگ ستارگاه قطر جدا خواهد شد و به استقلال خواهد پیوست. این خبر ممکن است از جانب مدیربرنامه‌های علی کریمی به اطلاع رسانه‌های قطری رسیده باشد و یا احتمال دارد خود کریمی روای بازگشتش به استقلال باشد.

ماجرایی که درهرحال  می‌تواند برای هواداران استقلال یاد آور روز‌هایی باشد که عمیقا دوست داشتند شماره شش در استقلال بماند و تیمی رویایی برای لیگ بیست و یکم شکل بگیرد، اما این بازیکن به پیشنهاد القطر پاسخ مثبت داد و راهی لیگ ستارگان شد؛ یک جدایی تلخ از نگاه هواداری، اما موفقیت آمیز از دید کریمی و مدیربرنامه‌هایش.

کریمی در تاریخ ۷ آبان ماه سال ۹۹ ابتدا با القطر قرارداد رسمی امضاء کرد و در نیم فصل به تیم الدوحل پیوست. او در لیگ قهرمانان آسیا با الدوحیل مقابل استقلال هم قرار گرفت و به رغم آنکه در دو بازی پی درپی موفق شد از استقلال ۴ امتیاز بگیرد، از صعود به مرحله بعد بازماند. درواقع الدوحیل تنها تیمی بود که درمرحله گروهی از استقلال ۴ امتیاز گرفت.

جدایی او از الدوحیل درشرایطی به یکی از خبر‌های مهم فوتبال قطر تبدیل شده که این بازیکن عملکرد مطلوبی در ترکیب القطر و بعد ازآن درتیم الدوحل داشته و مشخص نیست که چرا و به چه دلیل باشگاه جدید او دیگر خواستار تمدید قرارداد با ستاره سابق آبی‌ها نیست.

هرچه هست، اما تمدید نشدن قرارداد کریمی با باشگاه الدوحل می‌تواند یک فرصت طلایی برای مدیران باشگاه استقلال باید تا او را به قلب استقلال بازگردانند.

حال شاید برخی هواداران استقلال از جدایی کریمی دل خوشی نداشته باشند، اما قواعد فوتبال حرفه‌ای همین است و در تاریخ بار‌ها چنین جدایی‌هایی رخ داده و کریمی آخرین بازیکنی هم نخواهد بود که با وجود نیاز باشگاه و خواست هواداران از این باشگاه جدا می‌شود؛ بنابراین نمی‌توان به لحاظ حرفه‌ای ایرادی به انتقال کریمی و پیوستن او به لیگ ستارگان قطر وارد دانست و پروسه بازگرداندن این بازیکن به استقلال باید به طور جدی از سوی مدیران باشگاه استقلال پیگیری شود تا اگر کریمی حقیقتا پیشنهادی از لیگ ستارگان قطر و یا دیگر لیگ‌ها ندارد به استقلال بازگردد و احیانا در تور سپاهان ویا دیگر تیم‌ها نیفتد و دوباره در ترکیب استقلال دیده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->