ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

پیداشدن سر بریده یک آدم روی علمک گاز در شمال تهران + عکس

  • کد خبر: ۷۰۱۰۴
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
  • ۲
پیداشدن سر بریده یک آدم روی علمک گاز در شمال تهران + عکس
چند روز قبل زن جوانی به‌همراه دو فرزندش از خانه خارج شدند تا به میهمانی بروند اما ناگهان با مشاهده سر یک انسان که بالای علمک گاز گذاشته بودند وحشت‌زده با پلیس تماس گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، پیدا شدن سر یک انسان روی علمک گاز مقابل یک خانه درشمال تهران زن جوان و فرزندانش را به وحشت انداخت.

چند روز قبل زن جوانی به‌همراه دو فرزندش از خانه خارج شدند تا به میهمانی بروند، اما ناگهان با مشاهده سر یک انسان که روی علمک گاز گذاشته بودند وحشت‌زده با پلیس تماس گرفت.

 

پیداشدن سر بریده یک آدم روی علمک گاز در شمال تهران + عکس



وقتی مأموران پلیس به محل رسیدند با مشاهده سر یک مرد که شکل عجیبی داشت آن را به دستور بازپرس جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل کردند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد ۳۰ سال از مرگ این مرد گذشته است؛ بنابراین تحقیقات برای اینکه مشخص شود این سر چگونه به آن محل منتقل شده ادامه یافت. تا اینکه شوهر زن جوان به مأموران گفت: من صبح روز حادثه از خانه خارج شدم که ناگهان در میان زباله‌هایی که سرکوچه گذاشته بودند این سر را مشاهده کردم که کنار جوی آب افتاده بود و به تصور اینکه عروسک یا مجسمه است آن را برداشتم و به‌عنوان تزئین بالای علمک گاز خانه‌ام قرار دادم و هرگز تصور نمی‌کردم متعلق به یک انسان واقعی باشد.

در ادامه تحقیقات نیز مشخص شد این سر مدت‌ها در یک آزمایشگاه به‌عنوان نمونه آزمایش داخل مواد نگهدارنده قرار داشته و کارشناسان آزمایشگاه روی آن آزمایش می‌کرده‌اند، اما مدتی قبل پس از اتمام کارشان آن را داخل زباله‌ها به بیرون منتقل کرده بودند، اما مشخص نیست چگونه از داخل کیسه‌های زباله بیرون افتاده است.

بدین ترتیب با مشخص شدن این ماجرا پرونده مختومه شد.

منبع: ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
0
1
مختومه شد؟ خسته نباشند. تا اونجایی که من خبر دارم ماجرای زودیاک که ۳۰، ۴۰ سال پیش رخ داده، هنوز پرونده اش بازه. البته این هیچی نداشته باشیم، عوضش امنیت داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
0
1
عوضش امنیت داریم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->