نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

شهر خودرو خراسان فردا میزبان نفت مسجد سلیمان در مشهد

  • کد خبر: ۷۰۶۷
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
شهر خودرو خراسان فردا میزبان نفت مسجد سلیمان در مشهد
در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم شهرخودرو فردا ۲۴ مهر با تیم نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه امام رضا (ع) دیدار خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تماشاگرانی که می‌خواهند این بازی را تماشا کنند برای تهیه بلیت می‌توانند از سه طریق اقدام کنند، بر این اساس علاقه مندان می‌توانند با ورود به سایت، fc.shahrkhodro.com بلیت بازی را تهیه کنند و یا از طریق کد دستوری*۶۶۵۵*۸۰۸۰# از طریق تلفن همراه و با در دست داشتن رمز دوم کارت بانکی را دریافت کنند.
تماشاگران نیز می‌توانند با استفاده ازاپلیکیشن هوشمند کانون هواداران شهر خودرو نیز این بلیت را تهیه کنند.
بر این اساس، تیم‌های شهر خودرو خراسان و نفت مسجد سلیمان روز چهارشنبه ۲۴ مهر ماه ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه امام رضا علیه السلام به مصاف هم می‌روند.
داوری این بازی بر عهده تیم داوری «سید رضا مهدوی»، «امیررضا آشور ماهانی»، «احد سلطانی» و «معین ایزدی» و نظارت «ایرج نظری» است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->