کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ تنها ۲۰ درصد از حجم ذخیره سد‌های خراسان رضوی آب دارد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بازرسی بهداشتی از مواکب صلواتی در سطح مشهد | مراقب پشه آئدس باشید نتایج آزمون نهایی دوازدهم بعد از کنکور اعلام می‌شود ۳۷ درصد حجم سد‌های کشور خالی است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) این محصولات بهداشتی غیرمجاز کودکان و نوزادان را نخرید + عکس واژگونی پراید در محور راور _ مشهد ۴ کشته و زخمی برجای گذاشت (۱۷ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۱۹۰ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۲ نفر در تصادفات شبانه‌روز گذشته مصدوم شدند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) راهکار‌هایی برای جلوگیری از گرمازدگی شناسایی ۱۱۵ کودک‌ کار جدید در خراسان‌رضوی | کودکان اتباع بیشترین سهم را در خیابان‌ها دارند برای پیشگیری از مسمومیت با سم بوتولیسم، غذا‌های کنسروی را حداقل ۲۰ دقیقه بجوشانید پلمب ۳۰ مرکز متخلف و غیرمجاز در حوزه دندانپزشکی در مشهد و خراسان‌رضوی پیش‌بینی بارش باران در برخی استان‌های کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تجمع معتادان در پروژه نیمه کاره بوستان در خیابان ۲۲ بهمن مشهد
سرخط خبرها

پدر «بابک خرمدین» اختلال روانی دارد؛ همسرش کند ذهن است

  • کد خبر: ۷۰۷۰۲
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
پدر «بابک خرمدین» اختلال روانی دارد؛ همسرش کند ذهن است
آخرین بررسی ها در پرونده جنایت خانواده خرمدین نشان می دهد که اکبر خرمدین و همسرش هر دو از اختلال روانپزشکی رنج می برند اما نه در آن حد که مسئول جنایاتی که مرتکب شده اند نباشند.

به گزارش شهرآرانیوز، پزشکی قانونی پس از بررسی‌های تخصصی نظریه خود درباره اکبر خرمدین و همسرش را که متهمند پسر، دختر و داماداشان را به قتل رسانده و اجساد آن‌ها را مثله کرده اند صادر کرده است.

در این نظریه آمده است که اکبر خرمدین (پدر خانواده) اختلال روانپزشکی دارد، اما نه در آن حدی که مسئول اعمالش نباشد. همسرش نیز اختلال روانپزشکی در حد کند ذهنی دارد، اما نه در آن حد که مسئول اعمال خودش نباشد.

همچنین روز گذشته هر دو متهم با انتقال به شهرک اکباتان و محل جنایت، صحنه قتل‌هایی را که مرتکب شده بودند بازسازی کردند و نزد بازپرس جنایی و کارآگاهان پلیس شرح دادند که چطور در سال ۹۰ دامادشان (شوهر آرزو) و بعد در سال ۹۷ آرزو و اردیبهشت امسال نیز بابک خرمدین را به قتل رساندند. متهمان تا کنون انگیزه‌های مختلفی را برای ارتکاب این جنایات هولناک بیان کرده اند که تحقیقات از آن‌ها ادامه دارد.

منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->