سرخط خبرها

پیشکسوت استقلال به قرعه کشی جام حذفی مشکوک است!

  • کد خبر: ۷۱۲۶۶
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
پیشکسوت استقلال به قرعه کشی جام حذفی مشکوک است!
مهدی فنونی زاده، پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است می‌خواهند استقلال را از جام حذفی کنار بزنند و بر این باور است که قرعه بعدی استقلال در جام حذفی مشکوک است!

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، مهدی فنونی زاده، پیشکسوت باشگاه استقلال صراحتا اعلام کرده به قرعه کشی جام حذفی فوتبال ایران مشکوک است! فنونی زاده در پاسخ به این سوال که استقلال در این جام به پرسپولیس برخورد کرده، این پاسخ را داده است: «کلاً به قرعه کشی‌های جام حذفی مشکوک هستم. احساس می‌کنم می‌خواهند به هر طریقی شده حتی قهرمانی در جام حذفی را هم از استقلال بگیرند.»

فنونی زاده درادامه صحبت‌های خود گفت: «دربی قبلی یادتان نیست داور چه بلایی سر استقلال آورد! باید برای این بازی داور خارجی بیاورند.»

فنونی زاده با این وجود معتقد است که استقلال می‌تواند رقیب سنتی را شکست دهد: «من اتفاقاً بر این باور هستم استقلال در این بازی پرسپولیس را مثل سال قبل شکست می‌دهد و در جام حذفی قهرمان می‌شود. مشکل استقلال بعضی از آقایان هستند که طی این چند سال اخیر هر چه که توانستند علیه این تیم کار کردند. استقلال تیم قدرتمندی است و اگر اجازه دهند کار خودش را انجام دهد بدون مشکل می‌تواند قهرمان شود. فقط یکسری حاشیه‌ها برای این تیم درست می‌کنند. هیچ توجهی به استقلال بابت مشکلات مالی ندارد در صورتی که به تیم خاصی که خودشان می‌خواهند رسیدگی می‌کنند. مشکل استقلال این است که تنها رها شده!»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->