کریس کلمن سرمربی مورد نظر تراکتور کیست + بیوگرافی تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند
سرخط خبرها

استقلال-الهلال یک هفته بعد از دومین بازی تیم ملی

  • کد خبر: ۷۱۱۶۲
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
استقلال-الهلال یک هفته بعد از دومین بازی تیم ملی
بازی استقلال مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا یک هفته بعد از دومین بازی تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی فوتبال در قاره آسیا برگزار خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرا نیوز، اینکه استقلال در مرحله بعدی اردوی تیم ملی چند ملی‌پوش خواهد داشت و از میان بازیکنان فعلی چه تعداد بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شوند می‌تواند سؤال مهمی برای شهریور آینده باشد.

تیم ملی طبق برنامه‌ای که فیفا در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار داده باید بازی اول و دوم خود را در تاریخ ۱۱ و ۱۶ شهریور مقابل رقبای خود که در تاریخ سوم تیرماه طی قرعه کشی مشخص می‌شود، انجام دهد. این دو بازی شاید به خودی خود دردسری را برای تیم‌های باشگاهی در ایران ایجاد نکند و بازی‌های لیگ و جام حذفی تا آن زمان به پایان خواهد رسید، اما تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند باید یک هفته بعد از دومین بازی ملی مقابل رقبای آسیایی خود قرار بگیرند.

طبق برنامه‌ای که پیش‌تر کنفدراسیون فوتبال آسیا در اختیار باشگاه‌های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی قرار داد، استقلال در تاریخ ۲۳ شهریور ماه مقابل الهلال قرار می‌گیرد. دیداری حیاتی و مهم که برای فوتبال ایران هم اهمیت بسیاری دارد و از همین حالا باید برنامه‌ریزی مناسب برای حضور مقتدرانه استقلال در این جام انجام شود.

حال اگر تعداد ملی پوشان استقلال قابل توجه باشد، هماهنگ کردن بازیکنانی که همراه تیم ملی هستند، با بازیکنانی که در تمرینات استقلال باقی خواهند ماند، اهمیت خواهد یافت و کادرفنی استقلال باید از همین حالا به سمت و سویی حرکت کند که نزدیکی بازی‌های ملی و لیگ قهرمانان آسیا خللی در نتیجه آسیایی استقلال ایجاد نکند.

در واقع استقلال باید طوری آماده رقابت آسیایی شود که اگر تعداد قابل توجهی از بازیکنانش در اردوی ملی حضور داشتند، در آن زمان دچار مشکل نشود.

در اردوی اخیر تیم ملی مهدی قایدی و عارف غلامی حضور داشتند و اگر رشید مظاهری هم با مشکل مواجه نبود، قطعاً او هم در بازی‌های اخیر تیم ملی حاضر می‌شد.

به نظر می‌رسد در مراحل بعدی اردویی تیم ملی نیز همین نفرات در تیم ملی حضور داشته باشند، اما احتمال دارد به سبب درخشش برخی بازیکنان باز هم تعداد بازیکنان ملی استقلال افزایش یابد که فزونی گرفتن تعداد ملی‌پوشان به دلیل نزدیکی با لیگ قهرمانان آسیا احتمالاً دردسر‌هایی را برای مربیان استقلال در آن مقطع ایجاد خواهد کرد.

البته باید توجه داشت که این مسأله برای الهلال هم که ملی‌پوشان قابل توجهی دارد مشکل ساز خواهد شد، چون این باشگاه هم همواره تعداد قابل توجهی ملی‌پوش دارد و تیم ملی این کشور نیز در آن تاریخ باید در رقابت انتخابی جام جهانی حاضر شود و حتی بعید نیست که در آن تاریخ ایران و عربستان به مصاف هم بروند که قرعه‌کشی پیش رو تکلیف این ماجرا را روشن خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->