فرهاد مجیدی ایران بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دبل پوکر پرسپولیس در سالروز پیوستن مهرداد میناوند به پرسپولیس

  • کد خبر: ۷۱۴۳۷
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
دبل پوکر پرسپولیس در سالروز پیوستن مهرداد میناوند به پرسپولیس
پرسپولیس در شرایطی دیروز سی خرداد برای چهارمین بار متوالی قهرمان سوپرجام شد که در چنین روزی سی خرداد (سال ۷۴)مهرداد میناوند به پرسپولیس پیوست.

گروه ورزش/ شهرآرا نیوز، پرسپولیس در شرایطی دیروز سی خرداد برای چهارمین بار متوالی قهرمان سوپرجام شد که در چنین روزی سی خرداد(سال ۷۴)مهرداد میناوند به پرسپولیس پیوست.

 

زنده یاد مهرداد میناوند ۳۰ خردادماه ۱۳۷۴ بعد از ۲ سال حضور در پاس، به پرسپولیس پیوست و در مجموع دو بار حضور در این باشگاه، ۱۰۸ بار پیراهن این تیم را برتن کرد و ۱۳ گل به ثمر رساند. او همچنین دوبار در سال های ۱۳۷۴ و ۱۳۷۶ با پرسپولیس قهرمان لیگ آزادگان شد.

 

مهرداد سال ۷۴ به عنوان یک بازیکن جوان و بااتیه در حالی به پرسپولیس امد که این تیم بزرگانی چون محرمی و شاهرودی را در دفاع چپ داشت.استانکو که همچون مایلی کهن اعتقاد ویژه ای به مهرداد داشت از محرمی در قلب دفاع و از‌ زوج میناوند و شاهرودی در دفاع و هافبک چپ بهره برد.

 

علی پروین در مصاحبه ای شاهرودی و مهرداد میناوند را "بهترین جانشین" مجتبی محرمی در سمت چپ فوتبال ایران دانسته بود. پروین اعتقاد داشت مهرداد میناوند توانایی استفاده صحیح از پای راست که پای غیرتخصصی‌اش بود را داراست.

 

میناوند تا ۲۶سالگی برای تیم ملی بازی کرد و ۷۲بازی ملی را در کارنامه دارد.مهرداد که در ۲۸سالگی بخاطر بیماری و مصدومیت و به قول خودش برخی تصمیمات اشتباه فوتبال را کنار گذاشت اگر تا ۳۱سالگی هم برای تیم ملی بازی می کرد اکنون رکورددار بازی ملی بود.

 

میناوند با ۲۹بازی مقابل نامدارهای اروپا در چمپیونزلیگ و جام یوفا و کسب پنج عنوان قهرمانی در لیگ،جام حذفی و سوپرکاپ اتریش از این حیث رکورددار است.

 

او پس از بازی در اشتورم گراتش و الشباب و در پی تماس پروین با بخشیدن مطالباتش به تیم اماراتی باردیگر به پرسپولیس بازگشت.مهرداد در خاطراتش گفته بود کمتر از ۱۲ساعت پس از تماس پروین خود را به تهران رساند و عجیب اینکه یک روز پس از ترک عجولانه امارات ،منزلش در دبی مورد سرقت قرار گرفت و بسیاری از لوازم قیمتی او را دزد برد و خسارت سنگینی به او زد.

 

میناوند در سالهای اخیر به رغم نیاز مالی رسما طلب ۸۰ میلیونی اش از پرسپولیس را هم بخشیده بود. با ترانسفر او به اشتورم گراتس مبلغ قابل نوجهی عاید پرسپولیس شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->