اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان صید پرنده‌های شکاری در خراسان رضوی برای پول‌های عربی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) بارش باران در ۱۰ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان رکورد شکست (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) زلزله شدید، جنوب ژاپن را لرزاند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار برای ۱۱ استان کشور (۲۹ فروردین) آیا از نشانه‌های هک شدن گوشی تلفن همراه خبر دارید؟ دعوا و جنجال بر سر فشار آب، به قتل پیرمرد ۶۰ ساله منجر شد تغییر شغل نیمی از پزشکان عمومی در ایران! وام ازدواج؛ تدبیر قانون برای حمایت از نهاد خانواده محکومیت ۴۹ میلیاردی برای عرضه کننده برنج تقلبی در مشهد افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز حمله کردند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) چگونه عروس هلندی را در هر سنی دستی کنیم؟ + عکس متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد به دام افتاد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) خراسان رضوی، رتبه دوم چندقلوزایی کشور در سال ۱۴۰۲ نحوه مشاهده و دریافت فیش حقوقی بازنشستگان بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۷ بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در نقاط مختلف کشور (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تعرفه خدمات پزشکی قانونی سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات آیا کبودی بی دلیل بدن خطرناک است؟
سرخط خبرها

سرقت عجیب یک پیکان

  • کد خبر: ۷۲۰۹۳
  • ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
سرقت عجیب یک پیکان
درگیری مالک یک خودرو سواری با سارق موجب تخریب یک مغازه شد

محمد جواد ابوعطا | شهرآرانیوز؛ ساعت حدود ۶ صبح بود. مرد جوان در مرز خواب و بیداری، صدای آشنایی شنید. اول گمان کرد که خواب می‌بیند، اما شنیدن صدای استارت‌های پشت سرهم خودرو پیکان همچون صدای صاف کردن گلو، آن هم از حلقوم خودرویی که سال‌ها همین صدای خشک را زیر گوشش تکرار کرده بود، خوابش را پراند.

 

او بلافاصله از رختخواب جدا شد و لب پنجره رفت و نگاهی به خودرو سواری پیکان انداخت که درست زیر پنجره پارک بود. خودرو سر جایش بود، اما مرد غریبه روی صندلی راننده جا گرفته بود. با دویدن مالک خودرو از پله‌ها به پایین، ماجرای عجیب یک پرونده سرقت دیگر در مشهد به جریان افتاد.
با اطلاع ماجرای تخریب یک مغازه سوپرمارکت در خیابان شهید شفیعی ۴۷ واقع در منطقه گلشهر به آتش نشانی مشهد، آتش نشانان برای نجات جان ۲ شهروند گرفتار در این حادثه به محل اعزام شدند.
سرقت عجیب یک پیکان

حادثه‌ای که اتفاقی نبود

با حضور امدادگران مشخص شد که این حادثه غیر عادی است و مردی جوان با سرووضع به هم ریخته با چاقویی در دست در حلقه محاصره شهروندان خشمگین قرار گرفته است. این فرد قصد داشت با تهدید راهی برای فرار پیدا کند، اما موفق نمی‌شد. امدادگران که بار‌ها در رسیدگی به حوادث مختلف با صحنه‌های عجیب و غریبی روبه رو شده بودند، بدون دخالت در انتظار نیرو‌های انتظامی ماندند و لحظاتی بعد با ورود مأموران به محل و دستگیری فردی که اقدام به چاقوکشی کرده بود، جو متشنج محله آرام شد.
امدادگران در این مرحله با مشاهده ورود یک خودرو پیکان به یک مغازه سوپرمارکت و فرو ریختن سقف آن، با کشیدن نوار‌های زرد هشدار در اطراف محل حادثه با کمک نیرو‌های انتظامی از نزدیک شدن شهروندان پیشگیری کردند.


شناسایی یک مصدوم در مغازه

امدادگران همان اول کار، پیش از آنکه به چیزی دست بزنند، متوجه حضور مردی جوان درون مغازه و در کنار خودرو شدند که از ناحیه سر مصدوم شده بود. بلافاصله با رعایت نکات ایمنی، او را از صحنه خارج کردند و تحویل تکنیسین‌های اورژانس پزشکی دادند.
سرقت عجیب یک پیکان

مصدوم مالک خودرو بود

هم زمان با اقدامات اولیه درمانی اورژانس برای تنها مصدوم این حادثه، نیرو‌های انتظامی نیز برای مشخص شدن جزئیات حادثه به سراغ او رفتند. فرد مصدوم خودش را مالک خودرو پیکان معرفی کرد و ادامه داد: صبح خواب بودم که با صدای استارت خودروام از خواب بیدار شدم. وقتی از پنجره نگاه کردم، دیدم مردی درون خودروام نشسته و می‌خواهد آن را سرقت کند. بلافاصله به پایین رفتم تا مانع ربودن آن شوم.

 

همین که دستم دستگیره در را گرفت و توانستم آن را باز کنم، سارق خودرو را روشن کرد و پایش را روی پدال گاز فشار داد. من هم که نمی‌خواستم فقط شاهد سرقت باشم با او درگیر شدم. وقتی به سر کوچه که یک سه راه است رسیدیم، او به جای پیچیدن به چپ و راست مستقیم رفت و با سرعت به یک مغازه سوپرمارکتی کوبید. بعد هم که خودرو متوقف شد، با یک تکه آجر به صورتم کوبید و فرار کرد. اما همسایه‌ها نگذاشتند او فرار کند.
سرقت عجیب یک پیکان

خسارت زیاد به سوپرمارکت

مدیر منطقه ۳ آتش نشانی مشهد درباره این حادثه اعلام کرد بعد از برخورد پیکان به کرکره‌های مغازه، چون سرعتش زیاد بوده موجب تخریب کرکره می‌شود. این مغازه در اصل دودربند داشته با یک شمع که شدت برخورد موجب می‌شود تا بخش عمده‌ای از سقف تا نیمه دیوار فرو بریزد و خودرو درون مغازه گرفتار شود.
به گفته حسن عظیمیان، ساعتی زمان برد تا همکاران ما توانستند با مهار دیوار‌های مجاور به منظور پیشگیری از ریزش، این خودرو را بیرون بکشند، اما در ماجرای درگیری مالک خودرو و سارق، خسارت زیادی به سوپر مارکت وارد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->