جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد
سرخط خبرها

نایب‌رئیس شورای شهر مشهد: بعضی‌ها قشنگ حرف می‌زنند، ولی بد عمل می‌کنند!

  • کد خبر: ۷۲۲۸۰
  • ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
نایب‌رئیس شورای شهر مشهد: بعضی‌ها قشنگ حرف می‌زنند، ولی بد عمل می‌کنند!
نایب‌رئیس شورای شهر مشهد گفت: بعضی‌ها قشنگ حرف می‌زنند، ولی بد عمل می‌کنند، در کنار گفتار نیک و پندار نیک، باید رفتار نیک هم داشته باشید. برخورد‌های ریاکارانه اوایل انقلاب کمتر بود، ولی امروز شایع شده است و بسیاری از ما گرفتار آن هستیم.

جانقربان | شهرآرانیوز، نایب‌رئیس شورای شهر مشهد در صدوسی‌وپنجمین جلسه علنی این شورا که امروز ۷تیرماه برگزار شد، گفت: چند نکته را لازم است در آخرین روز‌های خدمت به اطلاع مردم برسانم. امروز مصادف ۷تیر است، روزی که دکتر بهشتی و ۷۲تن از مدیران ارشد در فاجعه بمب‌گذاری به درجه شهادت نایل شدند. روز‌های تلخی بود، ولی سپری کردیم و همه این بحران‌ها را مردم با افتخار پشت سر گذاشتند.
حمیدرضا موحدی‌زاده افزود: شهید بهشتی روحانی‌ای روشن‌فکر بود و جملات خوبی از ایشان برای ما به یادگار مانده است که از جمله آن توجه به نقد‌های صادقانه است؛ نکته‌ای که باید به آن توجه ویژه شود و بر رفتار‌های ریاکارانه و غیرصادقانه ترجیح داده شود.
وی ادامه داد: بعضی‌ها قشنگ حرف می‌زنند، ولی بد عمل می‌کنند، در کنار گفتار نیک و پندار نیک، باید رفتار نیک هم داشته باشید. برخورد‌های ریاکارانه اوایل انقلاب کمتر بود، ولی امروز شایع شده است و بسیاری از ما گرفتار آن هستیم.نباید اطراف خود را از متملقان پر کنیم، بلکه باید افراد منتقد اطراف ما باشند.
این روز‌ها دروغ‌هایی برای افرادی که صلاحیت خود را بین مردم اثبات کرده‌اند، استفاده می‌شود که این‌ها با دیدگاه‌های شهید بهشتی تناقض دارد.
موحدی زاده در ادامه با بیان اینکه ریاست‌جمهوری آقای رئیسی را نیز به فال نیک می‌گیریم، زیرا ایشان تجربه قوه‌قضائیه را داشته‌اند و امیدواریم با فساد‌هایی که مثل خوره به جان نظام افتاده است، مبارزه شود و همه در برابر قانون یکسان باشند، افزود: در انتخابات ریاست‌جمهوری کاندیدای محترم رأی آوردند و یکی از شعار‌ها این بود که امید و اعتماد ازدست‌رفته را به جامعه بازمی‌گردانند که این ناامیدی باید بررسی شود.
به گفته وی، امید را باید به نسل جوان، تولیدکنندگان و صنعتگران برگردانیم و راه را برای اعتراض‌های مسالمت‌آمیز باز کنیم. نشاط جامعه و سلامت جامعه نیز باید به آن بازگردانده شود و شعار حل مسئله اشتغال و مسکن جای امیدواری دارد.درباره یکدست‌شدن قدرت فعلا سکوت می‌کنیم تا ببینیم آیا این اتفاق کشور را از مشکلات نجات خواهد داد یا نه!
وی خاطرنشان کرد: اما توجه به این نکته ضروری است که حل مشکل مسکن و اشتغال به‌جز با سرمایه‌گذاری امکان‌پذیر نیست. در دنیای جدید هم بخش زیادی از سرمایه‌گذاری خارجی است که به‌جز با رفع تحریم‌ها امکان‌پذیر است.
به گفته وی، نکته دیگر اینکه در مدیریت شهری مشهد اکنون پروژه نیمه‌تمام نداریم، درحالی‌که آقای استاندار اعلام کردند ۳۸۰۰پروژه نیمه‌تمام داریم که ۴۰هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.
موحدی زاده گفت: در روز‌های پایانی شورای پنجم نقد‌های زیادی به ما می‌شود، اما ما طبق آمار رکورددار مشارکت ۶۰درصدی و رأی مردم هستیم. در عمران و توسعه شهر نیز پیشتاز بوده‌ایم و در همین روز‌های پایانی پروژه‌ها درحال راه‌اندازی هستند.شاید سؤال شود که چرا با این عملکرد دوباره مردم ما را انتخاب نکردند؟ به این دلیل که در کلان‌شهر‌ها انتخابات شورا‌ها تابعی از انتخابات ریاست‌جمهوری است. این دوره انگیزه‌ای برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری نبود و خیلی‌ها در صحنه غایب بودند.
وی در پایان از ۲ شهردار مشهد در این دوره تقدیر کرد و گفت: پیش‌بینی ما این بود که چهره‌های متخصص را پای کار شهر مشهد بیاوریم.
گفتنی است در ادامه نشست امروز از رئیس خانه صنعت و معدن استان نیز تقدیر شد.

بیایید از صنعت دفاع کنیم

مجتبی بهاروند، عضو شورای پنجم، نیز در نطق پیش از دستور گفت: هفته گذشته ۲ حادثه ناراحت‌کننده داشتیم که پیامد فرسودگی ناوگان اتوبوس‌رانی کشور بود؛ ناوگانی که ۴۰سال است تردد می‌کند، درحالی‌که در دیگر کشور‌ها این عمر ۵سال است. امیدواریم دولت جدید به حمل‌ونقل کشور کمک کند.
وی افزود: همچنین روز صنعت و معدن را پیش رو داریم؛ روز عزیزانی که تلاش می‌کنند چرخ صنعت هرچند کج‌دارومریز، بچرخد. در شورای پنجم تلاش‌های زیادی دراین‌زمینه شد و تعامل‌های بسیاری با فعالان این حوزه انجام شد و تصمیمات خوبی دراین‌زمینه گرفته شد.
وی با بیان اینکه تولید در شرایط کنونی سخت شده است و کارآفرین ایرانی برای اینکه نانی بر سر سفره کارگران بگذارد، افزود: تلاش می‌کند و کفش آهنی می‌پوشد تا اقتصاد از حرکت نایستد، پس بیایید از صنعت دفاع کنیم.
وی در آخرین متن نطق پیش از دستور خود به فعالیت‌های شورای پنجم برای شهر و شهروندان اشاره کرد و رأی مردم به لیست امید را نتیجه اعتماد مردم دانست و برای منتخبان دوره ششم آرزوی موفقیت کرد و با این بیت سخنان خود را خاتمه داد:.
چون وا نمی‌کنی گرهی خود گره مشو | ابرو گشاده باش چو دستت گشاده نیست

جلسه امروز با صحبت های رئیس خانه صنعت و معدن استان وارد دستور شد. وی از فعالیت های شورای پنجم تقدیر کرد و از منتخبان جدید خواست طرح های مثبت و اثرگذار را ادامه دهند و شعور بر شعار پیروزی یابد.
همچنین سوال یکی از اعضای شورای شهر از شهردار نیز قرائت شد.

و مصوبات امروز:

- تصویب لایحه اقدامات حمایتی به منظور کاهش پیامدهای اجتماعی و اقتصادی ناشی از کرونا در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰

- تصویب لایحه تشکیل کمیسیون رفع موانع

  • تصویب لایحه اصلاح بند ۱۳ یک مصوبه و الحاق یک بند به آن در خصوص تسهیلگری در بافت فرسوده شهر
  • جلسه امروز با صحبت های رئیس خانه صنعت و معدن استان وارد دستور شد. وی از فعالیت های شورای پنجم تقدیر کرد و از منتخبان جدید خواست طرح های مثبت و اثرگذار را ادامه دهند و شعور بر شعار پیروزی یابد.
    همچنین سوال یکی از اعضای شورای شهر از شهردار نیز قرائت شد.

    - تصویب لایحه اقدامات حمایتی به منظور کاهش پیامدهای اجتماعی و اقتصادی ناشی از کرونا در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰

    - تصویب لایحه تشکیل کمیسیون رفع موانع

    - تصویب لایحه اصلاح بند ۱۳ یک مصوبه و الحاق یک بند به آن در خصوص تسهیلگری در بافت فرسوده شهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->