قتل شرور غرب تهران به دست یک مجرم سابقه دار اعترافات تکان دهنده قاتل چاقوکش کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  روایت سرزده از اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد | رد خون انتشار نمرات دروس تصحیح شده امتحانات نهایی پایه دوازدهم از امروز (۱۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

لحظه هولناک دعوا و درگیری دسته جمعی در شهر دهدشت + فیلم

  • کد خبر: ۷۴۴۸۷
  • ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶
  • ۴
لحظه هولناک دعوا و درگیری دسته جمعی در شهر دهدشت + فیلم
جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نزاع دسته جمعی مسلحانه در شهر دهدشت منجر به مجروحیت ۷ نفر از طرفین نزاع و کشته شدن یک نفر شد.
به گزارش شهرآرانیوز، جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: نزاع دسته جمعی مسلحانه در شهر دهدشت منجر به مجروحیت ۷ نفر از طرفین نزاع و کشته شدن یک نفر شد.

تاکنون در این رابطه ۸ نفر دستگیر شده‌اند.
 
تعداد بازدید : 1257
 
منبع: فردا - عصرجنوب
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
0
با توجه به حوادثی از این دست که در جامعه به شدت رو به افزایش بوده و متاسفانه به مراتب بدتر هم خواهد شد میتوان گفت موج اول فروپاشی اجتماعی در ایران رخ داده است.
هانیه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
1
درکشور ما که خون هزاران شهید ریخته شده چه میشود
صدف
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
1
0
خداوندا اینادیگه چه موجوداتی ان..نسلشون رواززمین جمع کن
شیوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
حرف دهنتو بفهم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->