شانس دوباره افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال افغانستان چگونه به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد؟ آمریکا عادی سازی روابط با طالبان را مشروط به تغییر رفتار آنان کرد یک هیئت بلندپایه تجاری از ترکمنستان به کابل سفر کرد سازمان ملل از آسیب بیش از حد زنان افغانستان در رویداد‌های طبیعی خبرداد معاون نخست‌وزیر قزاقستان به کابل سفر کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و تاجیکستان (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاظمی‌قمی در دیدار با حکمتیار، اوضاع منطقه و افغانستان را بررسی کردند سرمربی افغانستان: فردا با تمام توان مقابل تاجیکستان بازی می‌کنیم پخش زنده بازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | حقابه هیرمند به کجا رسید؟ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل‌های تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گلی زیبا و عجیب در لیگ قهرمانان فوتبال افغانستان ویدئو | جشن قهرمانی بازیکنان تیم ملی فوتسال افغانستان پس از صعود به مرحله بعد حریف تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ چه تیمی است؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و بحرین (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) صعود تاریخی تیم ملی فوتسال افغانستان به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: امروز می‌خواهیم تاریخ‌سازی کنیم
سرخط خبرها

سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان: دکتر صدر تحلیلگری تک در بین کشورهای فارسی زبان بود

  • کد خبر: ۷۴۵۲۷
  • ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰
سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان: دکتر صدر تحلیلگری تک در بین کشورهای فارسی زبان بود
سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان با بیان اینکه دکتر صدر در کارشناسی و تحلیل فوتبال بین کشورهای فارسی زبان تک بودند گفت: درگذشت دکتر صدر واکنش‌های زیادی در میان کاربران افغانستانی‌ فضای مجازی به همراه داشت.

سید محمدرضا هاشمی | شهرآرانیوز؛ فیروز مشعوف سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره شخصیت «حمیدرضا صدر» اظهارداشت: کسانی که فوتبال را از طریق رسانه‌های ایران و ویژه برنامه‌های فوتبالی این کشور دنبال می‌کنند، با شخصیت فوق‌العاده پربار ایشان آشنا هستند. من فکر می‌کنم که آقای صدر شخصیت کاملا متفاوتی داشت و نگاهی خالص و واقعی به فوتبال داشت. او وقتی از فوتبال صحبت می‌کرد؛ حسی متفاوت را برای ما تداعی می‌کرد، آدم به درون یک سری اتفاقات می‌رفت که در دنیای واقعی فوتبال ما نمی‌توانستیم آن را حس کنیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان: دکتر صدر تحلیلگری تک در بین کشورهای فارسی زبان بودند

 

حمیدرضا صدر متعلق به تمام انسان‌هایی است که او را می‌فهمند

وی ادامه داد: من بارها وقتی تحلیل‌های ایشان را می‌خواندم یا حرفهایشان را در تلویزیون می‌شنیدم، همیشه برای من چیزهای جدیدی داشتند و من را طلبکار خود نگاه می‌داشتند، طلبکار اینکه من همیشه تشنه صحبت‌های ایشان باشم. مرگ حق است، اما از دست دادن چنین شخصیت‌هایی بسیار مایع تاسف است. برای ما انسانیت مرزی ندارد و آقای صدر متعلق به تمام انسان‌هایی هستند که او را می‌فهمند.

 

سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان افزود: من به عنوان کسی که سال‌ها گزارشگر فوتبال بودم و حالا در حوزه مدیریتی در فدراسیون فوتبال افغانستان فعالیت می‌کنم، وقتی صحبت‌های ایشان را می‌شنیدم او یک ورق جدیدی را از فوتبال به ما معرفی می‌کردند. صحبت‌های آقای صدر برای کسانی که فکر می‌کنند، فوتبال تنها یک ورزش یا بازی است، باعث می‌شد که ما به فوتبال فراتر از یک ورزش نگاه کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: او صحبت‌های بسیار علمی درباره فوتبال داشت. ربط دادن فوتبال به زندگی یکی از ویژگی‌های آقای صدر بود و من همیشه این اظهارات را دوست داشتم. در کنار آن شخصیت، طرز بیان و ویژگی‌های خاصی که آقای صدر آنها را داشت. حس خوبی را تداعی می‌کرد. من فکر می‌کنم بعضی از انسانها تک هستند، به نظر من دکتر صدر در کارشناسی و تحلیل فوتبال بین کشورهای فارسی زبان تک بودند.

 

طرفداران فوتبال در افغانستان آقای صدر را می‌شناسند

مشعوف درباره محبوبیت صدر در میان فوتبال دوستان در افغانستان تصریح کرد: در افغانستان آنهایی که بازی‌های فوتبال را از طریق رسانه‌های ایرانی دنبال می‌کنند، آقای صدر را می‌شناختند، من از صبح واکنش‌های زیادی در فضای مجازی به درگذشت آقای صدر دیدم. به دلیل حوزه کاری من که گزارشگری ورزشی است، من دوستان زیادی در میان همکاران ایرانی دارم، بخصوص آقای عادل فردوسی‌پور که صبح امروز درباره علت مرگ آقای صدر را از ایشان سئوال کردم. من دکتر صدر را از طریق آقای فردوسی‌پور شناختم و متاسفانه با خود ایشان ارتباطی نداشتم. اما همیشه آثار ایشان را می‌خواندم و تشنه صحبت‌های ایشان بودم. آنهایی که آقای صدر را یکبار در تلویزیون دیده اند و حرف های او را شنیده اند به او ارادت دارند.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->