«هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه ویژه بخش مستند جشنواره روسیه شد حکایت مرد تن لش و گُنده غول‌های بیابان شاعر یا نویسنده نمی‌تواند مانند یک ربات به صورت مداوم، اثر تولید کند درباره بازی زنده یاد «سعید راد» در سریال های تلویزیونی «بک گراند» به شبکه نمایش خانگی آمد زمان تشییع زنده‌یاد «سعید راد» اعلام شد+ جزئیات کمک چهارونیم‌میلیون‌دلاری «جنیفر لوپز» به فلسطین ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟ «سکوت تلخ» آماده نمایش شد واکنش پرویز پرستویی به درگذشت «سعید راد» + عکس تصویری قدیمی از مرحوم سعید راد و فرزندانش + عکس «گردبادها» گیشه سینمای آمریکا را تصاحب کرد
سرخط خبرها

جایزه بزرگ جشنواره کن به فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی رسید

  • کد خبر: ۷۴۶۷۷
  • ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
جایزه بزرگ جشنواره کن به فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی رسید
فیلم «قهرمان» به کارگردانی و نویسندگی اصغر فرهادی برنده جایزه بزرگ هیات داوران جشنواره فیلم کن امسال شد.

به گزارش شهرآرانیوز، اختتامیه هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن که دقایقی پیش در کاخ این جشنواره آغاز شد، شاهد درخشش دوباره اصغر فرهادی بود. فیلم «قهرمان» به کارگردانی و نویسندگی این هنرمند ایرانی برنده جایزه بزرگ هیات داوران جشنواره فیلم کن امسال شد.

 

این دوره از جشنواره پس از یک سال وقفه به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا برگزار شده و در دو سال گذشته، فیلم‌هایی از شرق آسیا جایزه نخل طلایی فستیوال را از آن خود کرده بودند.

 

ایمنا نوشت پیش از این پیتر بردشاو (Peter Bradshaw) از منتقدان ارشد روزنامه گاردین در مطلبی به پیش‌بینی برندگان جوایز بخش رقابتی جشنواره امسال پرداخته و امیر جدیدی را به عنوان بخت اول کسب جایزه بهترین بازیگر مرد معرفی کرده بود.

 

هالیوود ریپورتر نیز در گزارشی نوشته بود که فیلم «قهرمان» به عنوان یکی از بخت‌های اصلی کسب نخل طلای هفتاد و چهارمین دوره این جشنواره ظاهر شده و به احتمال زیاد شانس ورود ایران به رقابت برای اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان خواهد بود.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->