حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تیراندازی، نخستین مدال طلای ایران در المپیک توکیو را به ارمغان آورد

  • کد خبر: ۷۵۲۹۲
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
تیراندازی، نخستین مدال طلای ایران در المپیک توکیو را به ارمغان آورد
ورزشکار ایران در رشته تیراندازی نه تنها موفق شد به مدال طلای المپیک توکیو دست یابد، بلکه رکورد المپیک را هم زد.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد فروغی تنها نماینده ایران در فینال ماده تپانچه بادی مردان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو شگفتی ساز شد و به مدال طلا رسید تا نخستین مدال تاریخ تیراندازی ایران در بازی‌های المپیک به نام او ثبت شود.

این نخستین مدال المپیک در تاریخ تیراندازی ایران است که توسط فروغی بدست آمد. او پیش از این در مرحله مقدماتی با امتیاز ۵۸۰.۲۵ و قرارگیری در رده پنجم به فینال این ماده راه پیدا کرده بود. فروغی بزرگترین ورزشکار کاروان ایران، دارای سه فرزند و پرستار است. او بعد از کسب مدال طلا سجده شکر بر جای گذاشت و سایر ورزشکاران به او تبریک گفتند.

در فینال این ماده ورزشکاران کشور‌های ایران، هند، چین، آلمان، اوکراین، کره و صربستان حضور داشتند که دامیر صربستانی نقره و ژانگ وی چینی سوم شد.

فروغی با کسب دو مدال طلای جام جهانی هند و کرواسی در جایگاه نخست رنکینگ فدراسیون جهانی قرار دارد.

نجمه خدمتی و هانیه رستمیان ملی‌پوشان تیراندازی ایران نیز در سالن حضور دارند تا فینال جواد فروغی را از نزدیک تماشا کردند.

تیراندازی ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو ۶ نماینده در دو ماده تفنگ و تپانچه دارد. پیش از این فاطمه کرم زاده و آرمینا صادقیان در ماده تفنگ بادی زنان در رده‌های ۲۳ و ۳۰ ایستادند.

مهیار صداقت در ماده تفنگ بادی مردان و هانیه رستمیان در ماده تپانچه بادی زنان فردا در سومین روز از این رقابت‌ها در خط آتش قرار می‌گیرند.

مسابقات تیراندازی المپیک توکیو از شنبه دوم تا یازدهم مرداد ادامه دارد. نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم‌زاده، مهیار صداقت، جواد فروغی و هانیه رستمیان اسامی تیراندازان ایرانی حاضر در المپیک توکیو است.

لحظه اهدای مدال جواد فروغی در المپیک توکیو

رتبه ایران در جدول توزیع مدال‌های المپیک

تیراندازی، نخستین مدال طلای ایران در المپیک توکیو را به ارمغان آورد

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->