کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید وزیر خارجه: بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک بند از برنامه هفتم توسعه نیازمندی ها! پرویز داوودی، معاون اول دولت نهم درگذشت + سوابق طرح گروه ۷ برای محدود کردن برنامه موشکی و پهپادی ایران محسنی اژه‌ای: اقدامات مسئولان قضایی باید در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم باشد
سرخط خبرها

دریادار سیاری: اقدامات ارتش در سیستان و بلوچستان موجب رضایت مردم شد

  • کد خبر: ۷۵۴۸۳
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
دریادار سیاری: اقدامات ارتش در سیستان و بلوچستان موجب رضایت مردم شد
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: اقدامات ارتش جمهوری اسلامی در زمینه بهداشتی و آبرسانی در استان سیستان و بلوچستان موجب رضایت مردم شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ امیر دریادار حبیب الله سیاری روز یکشنبه در حاشیه مراسم پانزدهمین دوره رزم مقدماتی کارکنان وظیفه نخبه کشور که در مرکز شهدای ۰۱ نیروی زمینی ارتش برگزار شد، با تاکید بر اینکه مرزهای کشور در آمنیت کامل است، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در مناطقی که استقرار دارد با تمام امکاناتی که باید در آن محل به کار بگیرد در زمین و دریا و هوا آمادگی دفاع از مرزهای کشور را دارد.

 

او با تاکید بر این که توان رزمی ارتش بسیار بالا است، گفت: امروز ارتشی کاملا آموزش دیده، با مهارت و با ایمان را همراه با تجهیزات متناسب با تهدیدات روز در اختیار داریم و ارتش با استفاده از علم و دانش به تجهیزات مناسبی دسترسی پیدا کرده است.

 

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: ارتش همچنین در بحث مردم یاری تحت عنوان ارتش فدای ملت اقدامات ارزشمندی در مبارزه با ویروس کرونا انجام داده است.

 

وی اضافه کرد: ارتش از اسفند ۹۸ با راه اندازی نقاهتگاه ها و در اختیار گذاشتن بیمارستان‌ها و کادر بهداشت و درمان ارتش و رفع آلودگی ها وارد عمل شد و امروز هم درسرعت دادن به فرایند واکسیناسیون وارد عمل شده و مراکز متعددی را در این زمینه تجهیز کرده است.

 

دریادار سیاری با تاکید بر این که سرعت دادن به واکسیناسیون بستگی به میزان واکسنی است که وزارت بهداشت تامین کند گفت: در تهران چندین ایستگاه واکسیناسیون را برقرار کردیم.از جمله می توان به راه اندازی ایستگاه‌های خودرویی در دژبان ارتش و هوا نیروز اشاره کرد.به استان‌ها هم اعلام کردیم هر جا لازم باشد ارتش آمادگی دارد ضمن ارائه خدمات قبلی در مقابله با شیوع بیماری در بحث واکسن هم اقدامات لازم را انجام دهد.

 

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: در سیستان و بلوچستان بنا به تدبیر و دستور فرمانده کل ارتش، نیروی زمینی مستقر شد و با ایجاد بیمارستان صحرایی و تامین امکانات آبرسانی و بهداشتی به کمک مردم شتافت و با اقدامات ارزشمندی که سیستان و بلوچستان انجام داد رضایت مردم را فراهم کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: افتخار ما این است در جاهایی که مردم نیاز به کمک دارند، کمک کنیم همانطور که در بحث آبرسانی به خوزستان با امکانات خود وارد شده تا بتوانیم اندکی از مشکلات مردم را حل کنیم.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->