فدراسیون فوتبال دست پرسپولیس را در پوست گردو گذاشت؟

  • کد خبر: ۷۸۷۹۱
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
فدراسیون فوتبال دست پرسپولیس را در پوست گردو گذاشت؟
به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال در زمینه همکاری با باشگاه پرسپولیس برای سفر به تاجیکستان اقدامات لازم را نجام نداده است.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس برای افزایش شناخت خود از مدل میزبانی استقلال تاجیکستان، از مدیران باشگاه خواست تا نماینده‌ای به شهر دوشنبه بفرستند. در همین راستا، محمد عسگری دستیار گل محمدی راهی سفر به تاجیکستان شد تا یکسری اطلاعات از وضعیت استقلال تاجیکستان، زمین بازی، زمین‌های تمرینی، هتل، فاصله هتل تا زمین تمرین و زمین بازی و... به دست بیاورد.

 

قبل از شروع سفر عسگری به تاجیکستان، مدیریت باشگاه پرسپولیس چند نامه به فدراسیون فوتبال ایران فرستاد تا به دست مسئولان فدراسیون فوتبال تاجیکستان، کنفدراسیون فوتبال آسیا و حتی سفارت ایران در کشور تاجیکستان برسانند. پرسپولیسی‌‎ها در تمام این نامه‌ها خواستند تا بالاترین میزان همکاری با عسگری انجام شود و باشگاه پرسپولیس بتواند با شناخت کافی، وارد شهر دوشنبه و بازی حساس مقابل استقلال تاجیکستان شود.

 

عسگری اما در مصاحبه صبح امروز خود با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، به شدت ابراز نگرانی کرد و مدعی شد هیچکس با او همکاری نمی‌کند و عملا نتوانسته کار خاصی انجام بدهد.

 

با توجه به صحبت‌های مربی پرسپولیس، هواداران این باشگاه نسبت به ارسال نامه از سوی فدراسیون فوتبال ایران به فدراسیون تاجیکستان مشکوک شده‌اند. حتی شنیدیم مسئولان باشگاه مشغول پیگیری هستند تا زمان ارسال نامه از فدراسیون به کنفدراسیون آسیا را جویا شوند. از سوی دیگر، رسانه‌ها به این بحث ورود کرده‌اند تا مقصر اصلی شناخته شود.

 

اگر فدراسیون فوتبال ایران در ارسال به موقع نامه‌های باشگاه پرسپولیس خطاب به کنفدراسیون یا مسئولان فدراسیون تاجیکستان تاخیر داشته باشد، سفر مربی سرخپوشان به دوشنبه، یک سفر توریستی می‌شود و هیچ عایدی برای پرسپولیسی‌ها در پی ندارد. حال باید دید چه کسی مسئول این ماجراست و چرا باید نماینده پرسپولیس در شهر دوشنبه معطل و سرگردان شود؛ آن هم در شرایطی که باشگاه پرسپولیس نامه‌نگاری کاملی داشته تا همکاری در بالاترین سطح خود انجام شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->