برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

هاشمی سرمربی و حاتمی مربی تیم ملی بسکتبال خواهند شد

  • کد خبر: ۷۸۹۹۰
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
هاشمی سرمربی و حاتمی مربی تیم ملی بسکتبال خواهند شد
از قرار معلوم کادر فنی تیم ملی بسکتبال در روز‌های آینده با تغییر و تحولاتی روبرو خواهد شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مشخص بود پس از پایان رقابت‌های المپیک توکیو با توجه به حواشی که در تیم ملی بسکتبال به وجود آمده بود که محمد جمشیدی و بهنام یخچالی به بخشی از آن‌ها در مصاحبه‌های خود اشاره کرده بودند در تیم ملی تغییر و تحولاتی رخ خواهد داد.
از همین رو شنیدیم مسئولان فدراسیون بسکتبال با مصطفی هاشمی مذاکره کرده و درصدد تغییر کادر فنی تیم ملی بسکتبال برآمده اند.
مصطفی هاشمی از مربیان باتجربه بسکتبال کشورمان است که همیشه هم رقیب سرسختی برای مهران شاهین طبع در لیگ برتر بوده است. او سابقه کمک مربیگری در تیم ملی را دارد و برای اولین بار به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب خواهد شد.
از طرف دیگر شنیده می‌شود مهران حاتمی نیز به عنوان مربی تیم ملی انتخاب می‌شود. حاتمی که هم سابقه مربیگری و هم سرمربیگری تیم ملی را دارد بین بازیکنان هم از محبوبیت خوبی بهره می‌برد و به نظر می‌رسد فدراسیون با انتخاب این دو مربی بیشتر سعی دارد روابط بین بازیکنان با کادر فنی را بهبود ببخشد و تیمی یکدست و همدل را روانه مسابقات کند.
در لیگ پیش رو مصطفی هاشمی سکان هدایت مهرام و مهران حاتمی هم سرمربیگری شهرداری گرگان را بر عهده دارند.
حالا باید منتظر ماند و دید کادر فنی جدید با تیم ملی بسکتبال کشورمان چه خواهد کرد و چه نتایجی به دست خواهد آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->