قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

هاشمی سرمربی و حاتمی مربی تیم ملی بسکتبال خواهند شد

  • کد خبر: ۷۸۹۹۰
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
هاشمی سرمربی و حاتمی مربی تیم ملی بسکتبال خواهند شد
از قرار معلوم کادر فنی تیم ملی بسکتبال در روز‌های آینده با تغییر و تحولاتی روبرو خواهد شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مشخص بود پس از پایان رقابت‌های المپیک توکیو با توجه به حواشی که در تیم ملی بسکتبال به وجود آمده بود که محمد جمشیدی و بهنام یخچالی به بخشی از آن‌ها در مصاحبه‌های خود اشاره کرده بودند در تیم ملی تغییر و تحولاتی رخ خواهد داد.
از همین رو شنیدیم مسئولان فدراسیون بسکتبال با مصطفی هاشمی مذاکره کرده و درصدد تغییر کادر فنی تیم ملی بسکتبال برآمده اند.
مصطفی هاشمی از مربیان باتجربه بسکتبال کشورمان است که همیشه هم رقیب سرسختی برای مهران شاهین طبع در لیگ برتر بوده است. او سابقه کمک مربیگری در تیم ملی را دارد و برای اولین بار به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب خواهد شد.
از طرف دیگر شنیده می‌شود مهران حاتمی نیز به عنوان مربی تیم ملی انتخاب می‌شود. حاتمی که هم سابقه مربیگری و هم سرمربیگری تیم ملی را دارد بین بازیکنان هم از محبوبیت خوبی بهره می‌برد و به نظر می‌رسد فدراسیون با انتخاب این دو مربی بیشتر سعی دارد روابط بین بازیکنان با کادر فنی را بهبود ببخشد و تیمی یکدست و همدل را روانه مسابقات کند.
در لیگ پیش رو مصطفی هاشمی سکان هدایت مهرام و مهران حاتمی هم سرمربیگری شهرداری گرگان را بر عهده دارند.
حالا باید منتظر ماند و دید کادر فنی جدید با تیم ملی بسکتبال کشورمان چه خواهد کرد و چه نتایجی به دست خواهد آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->