تورم در خراسان رضوی افزایشی شد + علت آیا سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ هدف سازمان امور مالیاتی شناسایی بدون پرونده‌ها و زیرزمینی‌هاست | شناسایی ۱۰۰ مؤدی جدید و مطالبه بیش از  ۳۰۰۰ میلیارد تومان مالیات + فیلم کاهش قیمت و افزایش حباب سکه به دنبال گران‌شدن دلار + جدول (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بخش املاک «دیوار» و «شیپور» مسدود می‌شود + علت توضیحات دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو تامین زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنج‌شنبه تخلف است مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو دستخوش تغییر می‌شود زمان پایان اعتبار مجوز‌های کاغذی اعلام شد پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران فروش فوق‌العاده سایپا از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + لینک ثبت‌نام نرخ تورم فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر صمت: شورای رقابت مسئول قیمت‌گذاری پژو پارس است تسهیلات ۷۰۰ میلیون تومانی برای خرید خودرو + جزئیات (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به بازار خرید و اجاره هواپیمای شخصی در ایران | خرید جت شخصی چند تومان آب می‌خورد؟ تشدید نظارت ها بر بازار مسکن | پلمب ۳ بنگاه املاک در مشهد (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۹۲۰ هکتار کشت کلزا در شهرستان مشهد انجام شد صنعت شوینده ایران خودکفا و صادرکننده ماهانه ۲۰ هزار تن شیر خشک تولید می‌شود افزایش قیمت برخی مدل‌های تلفن همراه با وجود تخصیص ارز نیمایی تامین نیمی از ورودی آب سد‌ها در یک ماه اخیر ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان واکنش نشان داد + متن نامه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خرید بیت کوین

  • کد خبر: ۷۹۵۰۷
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
خرید بیت کوین
بسیاری از ما این روزها زیاد لفظ ‌‌بیت کوین یا خرید ‌‌بیت کوین را شنیده‌ایم و شاید یا از طریق اینترنت آن را جستجو کرده باشیم یا از افرادی که مطلع هستند سؤال کرده باشیم.

گزارش آگهی

بسیاری از ما این روزها زیاد لفظ ‌‌بیت کوین یا خرید ‌‌بیت کوین را شنیده‌ایم و شاید یا از طریق اینترنت آن را جستجو کرده باشیم یا از افرادی که مطلع هستند سؤال کرده باشیم. اولین و ساده‌ترین ذهنیتی که با شنیدن ارز دیجیتال به ذهن متبادر می‌شود این است که یک نوع پول است.

 

خرید بیت کوین


خرید بیت کوین

سؤالات بسیاری وجود دارد که شاید جواب همۀ آن‌ها را نمی‌دانیم. مثلاً این سؤال که اگر ارز دیجیتال نوعی پول است، پس چرا رایج نیست؟ چه نوع پولی است؟ آیا امکان استفاده از آن و وارد کردن آن در معاملات وجود دارد؟ آیا یک واحد پولی مرسوم و معتبر است؟ آیا نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود؟ آیا امکان خرید آن وجود دارد؟ و...

 

بیت کوین به عنوان یکی از معروف‌ترین ارزهای دیجیتال در سطح جهانی طرفداران بسیاری داشته و به نسبت سایر ارزهای دیجیتال دیگر محبوبیت بیشتری دارد. این ارز دیجیتال که در سال 2009 ایجاد شد، توسط ساتوشی ناکاموتو معرفی گردید و در یک سیستم بلاک‌چین معامله، ذخیره و توزیع می‌شود. بر خلاف پول‌های رایج دارای یک سیستم غیرمتمرکز بوده و از سوی هیچ بانک و دولتی صادر نشده و پشتیبانی نمی‌گردد. اگرچه که به صورت قانونی خرید و فروش نشده و به عنوان یک کالا ارزش مالی ندارد، اما باعث ایجاد صدها ارز رمزنگاری شدۀ دیگر شده است و خرید و فروش آن در سطح جهان در حال گسترش است.

 

برای استخراج ‌‌بیت کوین مجموعه‌ای از رایانه‌ها که گره یا ماینر نامی‌ده می‌شوند، کد ‌‌بیت کوین را اجرا کرده و بلاک‌چین آن را ذخیره می‌نمایند و بلاک‌چین که مجموعه‌ای از بلاک‌ها است، شامل معاملات ‌‌بیت کوین بوده که در هر بلاک قرار گرفته است. خرید بیتکوین که به صورت غیررسمی انجام می‌شود از سوی هیچ مرجع رسمی و یا دولتی حمایت نمی‌شود، اما به دلیل شفافیت در روند انجام کار و امکان مشاهده و دسترسی همگان بر نحوۀ پر شدن بلوک‌های جدید بوسیلۀ معاملات جدیدی که صورت می‌گیرد، امنیت بالایی بر سیستم حاکم است. هنگام داد و ستد و خرید و فروش ‌‌بیت کوین، کیف پول ‌‌بیت کوین به عنوان یک ابزار فیزیکی دیجیتال مورد استفاده قرار گرفته شده و به کاربر اجازه و امکان می‌دهد تا سکه‌های خود را ردیابی کند.

 

خرید اتریوم

 

خرید اتریوم

یکی دیگر از رمز ارزهای معروف، اتر است که در پلتفرم منبع باز (open-source) و بلاک‌چین اتریوم قابل ایجاد و داد و ستد است. اتر بعد از ‌‌بیت کوین در جایگاه دوم قرار داشته و همانند آن در بلاک‌چین به صورت غیرمتمرکز ایجاد، ذخیره و توزیع و خرید و فروش می‌شود. یکی از ویژگی‌های جالب توجه بلاک‌چین‌های غیرمتمرکز، غیرقابل تغییر بودن است و داده‌های وارد شده؛ من جمله معاملات و خرید و فروش‌ها به طور مرتب و ثابت ثبت شده و برای تمامی افراد قابل رؤیت و مشاهده است.

 

نکته جالب در خرید اتریوم همانند خرید بیتکوین در این است که چون ارزهای دیجیتال از هر سیستم ارزی و پولی موجود در جهان مستقل بوده و وابستگی به هیچ یک از سیستم‌های پولی ندارند، تحت تأثیر نوسانات ارزها و واحدهای پولی دیگر که تحت نفوذ دولت‌ها هستند، قرار نمی‌گیرند. از نقطه نظر امنیتی رمزهای ‌‌بیت کوین و اتریوم با استفاده از کلیدهای خصوصی و عمومی که رشته‌ای از حروف و اعداد هستند محفوظ نگه داشته می‌شوند و به شکل یک رمز محرمانه مانند پین یا رمز عبور زمان انتقال و داد و ستد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

انتقال و سرمایه‌گذاری بیت کوین

همانطور که در بالا گفتیم برای حفاظت از ‌‌بیت کوین، در هنگام خرید ‌‌بیت کوین یا فروش آن می‌توانیم از توکن یا رمز ‌‌بیت کوین به وسیلۀ کلیدهای عمومی و خصوصی محفوظ است استفاده کنیم. این توکن‌ها از طریق الگوریتم رمزنگاری ریاضی که برای ایجاد آن‌ها به کار رفته است، مرتبط شده‌اند. کلیدهای عمومی که مشابه شماره حساب بانکی هستند به عنوان آدرس عمل می‌کنند و این امکان وجود دارد که دیگران به آن ‌‌بیت کوین واریز یا ارسال کنند.

 

کلیدهای خصوصی که کاملاً محفوظ بوده و همانند رمز دستگاه خودپرداز شخصی و محرمانه هستند، جهت تأیید انتقال ‌‌بیت کوین مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسیاری از کسب و کارها و شرکت‌ها در دنیا، می‌توانند پرداخت ‌‌بیتکوین را نیز در میان روش‌های پرداخت در سایت‌های خود قرار دهند؛ با قرار دادن آدرس کیف پول خود به عنوان یکی از روش‌های پرداخت. نمونه‌هایی هستند که از این روش برای خرید و فروش استفاده می‌کنند.

 

سرمایه‌گذارانی وجود دارند که معتقدند، آینده یعنی ‌‌بیت کوین و به همین دلیل اقدام به سرمایه‌گذاری در آن می‌نمایند. اگرچه ‌‌بیت کوین توسط هیچ دولتی پشتیبانی نمی‌شود، ولی امکان معاوضۀ آن با دیگر ارزهای رایج وجود دارد. به عنوان مثال نرخ مبادلۀ آن در برابر ارزهای دیگر مانند دلار، علاقمندان به سرمایه‌گذاری را شیفته کرده است و این تصور وجود دارد که ‌‌بیت کوین می‌تواند جایگزین مناسبی برای ارزهای دیگر و یا حتی طلا در بازارهای جهانی باشد.

 

در سال 2014 سازمان خدمات درآمد داخلی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده اعلام کرد که همه ارزهای دیجیتال مشمول مالیات می‌شوند و معاملات انجام شده با ‌‌بیت کوین و داد و ستد آن نیز شامل موارد پرداخت مالیات می‌گردند. روش‌های مختلفی برای خریداری و جمع‌آوری این ارز دیجیتال وجود دارد، اما متداول‌ترین روش از طریق صرافی ‌‌بیت کوین است.

 

خرید بیت کوین

 

دیجی‌دلار

خرید ‌‌بیت کوین و فروش آن و یا سرمایه‌گذاری در این زمینه یکی از روش‌های جدید سرمایه‌گذاری محسوب می‌گردد که برای بسیاری از افراد بسیار وسوسه‌انگیز و در عین حال مبهم و گمراه‌کننده است. از سویی دیگر همانند خیلی از روش‌های سرمایه‌گذاری، علی‌الخصوص سرمایه‌گذاری‌های نوین و جدید نیاز به اطلاعات کافی و آشنایی با پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. همچنین ریسک‌هایی نیز وجود دارد که تمامی این موارد لزوم مشورت با کارشناسان آگاه و مطمئن را بیشتر نمایان می‌سازد.

 

از همین رو ما در مجموعۀ دیجی دلار با خدمات مطمئن و کامل خود مانند؛ پشتیبانی 24 ساعته، خرید ایمن و 100 درصد اتوماتیک و قیمت مناسب و ارزان آماده‌ایم تا خدمات مورد نیاز را تقدیم شما کنیم. همچنین کارشناسان خبره و حرفه‌ای ما آماده‌اند تا با ارائه مشورت و راهنمایی، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. می‌توانید با مراجعه به سایت digidollar از خدمات ما مطلع شده و با ما در تماس باشید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->