انتقاد یک فعال کارگری به لایحه تغییر قانون تعیین دستمزد کارگران| لایحه بر مبنای اصل سه جانبه گرایی نیست نحوه دریافت گوشت تنظیم بازار مورد نیاز هیئات مذهبی اعلام شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف و معدوم سازی ۲۹ تن مواد غذایی فاسد در مشهد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) با مشارکت اوقاف زمین نهضت مسکن برای ۲ شهر خراسان رضوی فراهم شد ادامه نگرانی‌ها از وضعیت ذخایر آبی سد‌ها در شروع سال ۱۴۰۳ + جدول کاهش زمان تحویل کارت سوخت از یک ماه به یک هفته لایحه اصلاح قانون کار برای تعیین مزد کارگران به هیات دولت می‌رود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آیا امکان فروش نوبت تعویض پلاک خودرو وجود دارد؟

  • کد خبر: ۷۹۷۳۱
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
آیا امکان فروش نوبت تعویض پلاک خودرو وجود دارد؟
رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا با اشاره به بازار سیاه و آگهی‌های تبلیغاتی برای نوبت‌دهی اینترنتی تعویض پلاک خودرو ، گفت: در سامانه نوبت دهی امکان فروش نوبت به هیچ وجه وجود ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علی محمدی با بیان اینکه دریافت خدمات مربوط به شماره گذاری و تعویض پلاک صرفا از طریق دریافت نوبت اینترنتی امکان‌پذیر است و تمام ظرفیت هر روز توسط سامانه واگذار می‌شود، اظهار کرد: در تهران و چند کلانشهر مشکل نوبت‌دهی وجود دارد و علت آن نیز این است که مراکز تعویض پلاک برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا با ۵۰ درصد ظرفیت خدمات ارائه می‌کنند اما در یک سوم استان‌ها مانند همدان، مرکزی، آذربایجان شرقی و.. برای همین امروز هم می‌توانند نوبت بگیرند.

به گفته وی، ظرفیت‌های جدید نوبت شماره‌گذاری در شهر تهران هر روز ساعت ۸ صبح اعلام می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت نوبت‌دهی برای هفت روز بعد از آن تاریخ نوبت شماره‌گذاری و تعویض پلاک خود را دریافت کنند.

وی گفت: در تقسیم ستاد ملی مقابله با کرونا مراکز شماره‌گذاری خودرو جزو مشاغل گروه ۲ قرار گرفته بود و در شرایط قرمز باید تعطیل می‌شد، اما با پیگیری‌ها و تمهیداتی که صورت گرفت توانستیم از ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز فعالیت مراکز را دریافت کنیم تا بتوانیم از این طریق به مردم خدمات ارائه کنیم.


انباشت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تعویض پلاک خودرو

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجابا بیان اینکه مراکز تعویض پلاک در پنج ماهه اول سال بیش از ۲.۵ ماه تعطیل بوده‌اند و این تجمع و انباشت به دلیل این تعطیلی‌ها است، ادامه داد: در این مدت که به دلیل کرونا مراکز شماره‌گذاری خودرو تعطیل شده حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تعویض پلاک خودرو انباشته شده است.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۲۰ هزار مراجعه کننده به مراکز تعویض پلاک سراسر کشور وجود داشت و در شرایط قرمز کرونایی با احتساب ۵۰ درصد به ۱۰ هزار خودرو خدمات ارائه می‌شود بیان داشت: برای جبران این انباشت و عقب ماندگی ساعت کاری مراکز افزایش یافته است.

سرهنگ محمدی یکی دیگر از اقداماتی که برای جبران این عقب ماندن انجام شده است را انجام نقل و انتقال خودرو به صورت اینترنتی بیان کرد و افزود: در حال حاضر در دو مرکز میثم و خاوران تهران شرایط نقل و انتقال اینترنتی برای شهروندان تهرانی فراهم شده است و شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ و وارد شدن به بخش نقل و انتقال اینترنتی از این خدمات استفاده کنند.

به گفته وی، در روزهای آینده این طرح در اصفهان و خراسان نیز اجرا خواهد شد و طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده به زودی اجرای این طرح در دیگر استان‌ها نیز عملیاتی خواهد شد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای هوشمند سازی پلیس گفت: در حال حاضر با همکاری قوه قضاییه توقیف و رفع توقیف خودرو تحت سامانه رخدادهای انتظامی به صورت یک ساعته انجام می‌شود.


احراز محل سکونت سیستمی خواهد شد

سرهنگ محمدی  اظهار کرد: از امروز نیز به هیچ عنوان گواهی احراز سکونت برای نوشماره‌ها در مراکز تعویض پلاک صادر نمی‌شود و همه مالکان خودروهای نو شماره باید هنگام تحویل خودرو، مدارکی مبنی بر سکونت اعم از سند ملک یا برگه اجاره نامه را به نمایندگی‌های فروش خودروسازان تحویل دهند تا کارگزاران خودروسازان به صورت سیستمی برای ما ارسال کنند و به صورت سیستمی احراز محل سکونت انجام خواهد شد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در پاسخ به چگونگی واگذاری پلاک‌های رند به ماشین‌های لوکس گفت: چند سالی است که اصلا پلاک‌های رند واگذار نمی‌شوند و در لیست سیاه قرار گرفته‌اند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه نصب پلاک‌های رند بر روی خودروهای لوکس اتفاقی است و پلاک‌های رند بر روی ماشین‌های ایرانی اعم از وانت‌ها و پرایدها هم وجود دارد و تنها بر روی ماشین‌های گران قیمت نیست گفت: بررسی‌های ما نشان می‌دهد برخی از تصاویر منتشر شده در فضای مجازی از خودروهای گران قیمت با پلاک‌های رند اغلب فتوشاپ است و برخی پلاک‌های رند روی ماشین‌های خارجی پلاک‌های دیپلمات هستند که به تعداد محدود به سفارت خانه‌ها داده شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->