ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا ال‌کلاسیکو، آخرین فرصت ژاوی؟
سرخط خبرها

خط و نشان باشگاه نفت برای بازیکنان پیش از حضور در لایو؟!

  • کد خبر: ۷۹۹۹۳
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
خط و نشان باشگاه نفت برای بازیکنان پیش از حضور در لایو؟!
اختلاف بین بازیکنان سابق تیم بسکتبال نفت آبادان و مدیریت این باشگاه بالا گرفته است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، متاسفانه چند روزی است که در فضای مجازی شاهد درگیری میان بازیکنان سابق تیم نفت آبادان با مدیریت این باشگاه هستیم و از آنجایی که بدون دلیل قانع کننده 30 درصد از قرارداد بازیکنان و کادر این تیم کسر شده است شاهد اعتراضاتی هستیم که گویا به مذاق مدیر نفتی ها خوش نیامده است.باشگاه نفت عملا در صفحه اینستاگرامی خود پیش از برگزاری لایو یکی از ملی‌پوشان فصل پیش خود، اقدام به تهدید مخالفان خود کرده است!
مدیریت نفت که با توسل به حرکتی غیرقانونی ۳۰ درصد قرارداد مجموعه فصل گذشته خود را کسر کرده حالا دم از توسل به مراجع قضائی و قانون می‌زند! به هر حال کسی باید دم از قانون بزند که خودش هم به قانون احترام بگذارد.
به نظر می‌رسد مشکل بین تیم سابق نفت و مدیریت این باشگاه باید از طریق فدراسیون هرچه سریعتر حل شود. هرچه باشد این باشگاه با حضور همین بازیکنان به عنوان قهرمانی دست یافته و زیبنده این تیم نیست که حالا چنین اتفاقاتی برای آن رخ دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->