دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار
سرخط خبرها

پیروزی پرگل، سوغات آخرین بازی خارج از خانه

  • کد خبر: ۸۰۷۸
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
پیروزی پرگل، سوغات آخرین بازی خارج از خانه
دختران فوتسالیست مشهد با ۷ گل ساروی‌ها را شکست دادند
آخرین دیدار خارج از خانه مشهدی‌ها در نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال با پیروزی پرگل پشت‌سر گذاشته شد.
در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان، ۶ دیدار پیگیری شد که تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی نیز در این هفته باید به‌مصاف تنهاتیم شمالی لیگ می‌رفت؛ جدال تیم چهارم جدول مقابل تیم دوازدهم که کمی غیرقابل پیش‌بینی هم بود.
مشهدی‌ها برخلاف بازی کم رونق گذشته، این هفته در ساری به‌دنبال یک پیروزی پرگل بودند. همان‌طور که شریف پیش‌بینی می‌کرد، بازی در زمین ساری سخت بود؛ اما قطعا بازیکنان تیم مشهد برای یک پیروزی قاطع به میدان آمده بودند و به‌راحتی از این ۳ امتیاز نمی‌گذشتند. سارا شیربیگی، خانم‌گل فعلی لیگ، بازهم در این دیدار پایش به گل‌زنی باز شد و هت‌تریک کرد. طناز آرمات که چندهفته‌ای می‌شد نتوانسته بود گلی را به نام خود ثبت کند، نه یک گل بلکه ۲ گل را در ساری برای تیمش به ثمر رساند اتفاق خوب بعدی گل‌زنی رؤیا کلاتی بود که ۲ گل دیگر را برای تیم شهرش به ثمر رساند. با ۲ گلی که حریف نیز توانست روی غفلت مدافعان مشهد وارد دروازه کند، بازی با نتیجه نهایی ۷ بر ۲ به پایان رسید.
تیم جوان شهروند ساری که درست سال قبل توانسته بود مزه قهرمانی لیگ برتر، اما در رده جوانان را بچشد، با انگیزه زیاد راهی لیگ برتر بزرگ‌سالان شد. اما جعفرزاده که با تکیه بر بازیکنان جوان و بومی خود برنامه‌های ویژه‌ای برای تیمش داشت، شرایط بر وفق مراد پیش نرفت و نتایج ضعیف و دوراز‌انتظار برابر حریفان باعث شد تا آن‌ها تبدیل به یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ‌یک شوند. تیم بحران‌زده شهروند تنها توانسته ۴ امتیاز در طول نیم‌فصل کسب کند و تلاشش در بازی‌های اخیر به نتیجه نرسیده بود و امتیازی به حسابشان واریز نشد. با این پیروزی، تیم مشهد بیست‌وپنج‌امتیازی شد؛ اما جایگاهش در جدول تغییری نکرد. شرایط در صدر جدول بسیار حساس و عجیب شده است. در چند هفته اخیر مس جای سایپا را در صدر جدول گرفته و حالا سایپا و ملی حفاری هم‌امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی هم با یک پیروزی کمتر، به‌دنبال آن‌هاست و منتظر است پای یکی از آن‌ها بلغزد تا بتواند خود را یک پله بالا بکشد. حساس‌ترین بازی هفته آینده بین ۲ تیم مس و حفاری برگزار می‌شود تا تکلیف قهرمان نیم‌فصل مشخص شود و آن‌وقت جایگاه مشهدی‌ها نیز قطعی شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->