معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

راهنمای اولیه بازی Deathloop | حلقه‌ها را سریع‌تر بشکنید

  • کد خبر: ۸۰۸۳۲
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
راهنمای اولیه بازی Deathloop | حلقه‌ها را سریع‌تر بشکنید
راهنمای بازی «حلقه مرگ» Deathloop بهترین چیزی است که می‌توان در روز‌های ابتدایی تجربه بازی جدید استودیو «آرکین» داشت. در ادامه ما درباره چیزهای مختلف این بازی مخفی‌کاری، رازآلود و خونین توضیح می‌دهیم.

ترجمه شهرآرانیوز - راهنمای بازی Deathloop بهترین چیزی است که می‌توان در روز‌های ابتدایی تجربه بازی جدید استودیو «آرکین» داشت. در ادامه ما درباره چیزهای مختلف این بازی مخفی‌کاری، رازآلود و خونین توضیح می‌دهیم؛ درباره اینکه حلقه زمانی چیست، چطور وسایل و ادواتتان را ذخیره کنید، بهترین راه مقابله با مغز دروغگویتان چیست، چرا مخفی‌کاری بهترین روش تجربه این بازی است (تا زمانی که خلافش ثابت شود)، چرا دست چپ شما خیلی مهم است و چیزهای دیگر. پس بیایید درون «حلقه مرگ» شیرجه بزنیم.

پلات بازی: در Deathloop شخصیتی با نام Colt Vahn در جزیره‌ای به نام Blackreef در یک حلقه زمانی بسته گرفتار شده است؛ یعنی با گذر از نیمه‌شب اتفاقات روز گذشته دوباره تکرار خواهد شد. «کلت» برای نجات از این حلقه زمانی، باید در یک روز ۸ شخصیت Visionary را از بین ببرد. زنده‌ماندن حتی یک Visionary به معنی تکرار حلقه است.


چرخه زمانی را بشناسید

 

راهنمای اولیه بازی Deathloop | حلقه‌ها را سریع‌تر بشکنید


۹۰ دقیقه ابتدایی بازی به شکل هوشمندانه‌ای یک‌سری آموزش‌ها درباره قوانین عجیب «بلکریف» Blackreef ارائه می‌کند. هرچند این آموزش‌ها می‌توانند خیلی مفید باشند، اما مدتی طول می‌کشد که ذهن به حلقه زمانی بازی عادت کند. از آنجاکه موفقیت شما بستگی به درک و استادشدن در شناخت و به کارگیری قوانین بازی دارد نحوه عملکرد حلقه زمانی بازی در ادامه می‌آید:


۱. در «بلکریف» هر روز چهار دوره زمانی (صبح، ظهر، بعد از ظهر و عصر) و چهار منطقه (مجتمع، خلیج کارلز، آپداام و فریستاد راک) دارد.

۲. از پناهگاهتان می‌توانید زمان و مکان کاوشتان را انتخاب کنید. زمانی که در حال جستجو هستید زمان نمی‌گذرد.

۳. وقتی به پناهگاه برمی‌گردید، زمان جلو می‌رود. در پناهگاه می‌توانید آیتم‌هایی را که می‌خواهید نگه دارید Infuse کنید. Infuse سیستمی است که گیمر با آن می‌تواند در میان مراحل و یا پایان حلقه روزانه، با استفاده از رزدیوم (Residuum) تمامی اسلحه‌ها و آپگرید‌هایش را به‌صورت دائمی نگه‌داری کند یا به حلقه بعدی منتقل کند.

۴. اگر قبل از بازگشت به پناهگاه سه‌بار بمیرید، هرچیزی را که Infuse نکرده باشید از دست می‌دهید و به صبح برمی‌گردید.

۵. پناهگاه «کلت» تنها راه سفر بین مناطق و ساعات روز است.

۶. پایان روز آخرین فرصتتان است که هرچیزی می‌خواهید Infuse کنید و بعد روز دوباره بازنشانی می‌شود و عملا می‌میرید.

۷. با چهار دوره زمانی و چهار لوکیشن شما عملا شانزده مقصد برای انتخاب دارید. یادگیری نحوه حرکت در آن‌ها شما را از سردرگمی نجات می‌دهد.


برای نگه‌داشتن ویژگی‌ها و اسلحه‌های محبوبتان INFUSE کنید

 

راهنمای اولیه بازی Deathloop | حلقه‌ها را سریع‌تر بشکنید


تقریبا در بازی Deathloop تمام دنیا هر روز ریست می‌شود. Infuse راهی است که چیز‌هایی که دوست دارید نگه دارید تا از بازنشانی و ریست‌شدن روز‌ها در امان بمانند.

توضیح: آپگرید‌ اسلحه‌های بازی دارای حالت‌های مختلفی است که در بازی با نام «ترینکت» (Trinket) شناخته می‌شوند. هر اسلحه می‌تواند به‌صورت همزمان از سه «ترینکت» استفاده کند. این «ترینکت‌ها» می‌توانند ویژگی اسلحه‌های مختلف را قدرتمند‌تر کند.

چیز‌هایی که Infuse می‌کنید به‌نحوه بازی شما بستگی دارد. اگر تیراندازی را بیشتر از چاقوزدن دوست دارید. اسلحه‌هایی که برای پنهان‌کاری مناسب هستند ارزش نگه‌داری ندارند. درواقع سبک بازی‌تان را دنبال کنید. در این مورد چیز غلط و درستی وجود ندارد. شما باید در اولین موقعیت مواردی را که می‌خواهید Infuse کنید؛ مثل قدرت‌های جادویی‌تان، یا Slab‌ها که در بازی‌های دیگر ممکن است ماندگار و دائمی باشند، ولی در جهان Deathloop یک‌روز بیشتر دوام ندارند.

پس Infuse کنید وگرنه پشیمان خواهید شد.

راهنمایان مهمات را بشناسید

 

راهنمای اولیه بازی Deathloop | حلقه‌ها را سریع‌تر بشکنید


در Deathloop دو دسته مأموریت یا کاوش وجود دارد:


راهنمایان مهمات: شما را به افراد و مکان‌هایی می‌رسانند که مهمات را ارتقا می‌دهند. آن‌ها را دنیال کنید تا سلاح‌های بیشتر و قوی‌تری تهیه کنید.

راهنمایان Visionary: کلت را به مسیر‌های حساس و بحرانی می‌برند، موقعیت‌هایی که در آن‌ها باید بر Visionaries پیروز شوید و حلقه‌ها را بشکنید.

خیلی کار سختی نیست. اما سعی کنید هرچه زودتر تفاوت‌ آن‌ها را فرابگیرید و درباره اولویت‌هایتان هوشمندانه عمل کنید.

عجله نکنید وگرنه خواهید مرد

 

راهنمای اولیه بازی Deathloop | حلقه‌ها را سریع‌تر بشکنید

 

ذهن شما دروغگوست. بهترین درس بازی‌های اکشن این است که با سرعت به‌سمت مقصد بعدی حرکت کنید. اما هیجانتان را باور نکنید. آرام حرکت کنید. بهتر است با خیال راحت و به آرامی به خانه برگردید تا اینکه آخرین جانتان را با عجله از دست بدهید.

اول مخفی کاری، بعد شلیک

 

راهنمای اولیه بازی Deathloop | حلقه‌ها را سریع‌تر بشکنید


مبارزات در این بازی همیشه خطرناک هستند، مخصوصا در اوایل بازی که به نظر می‌رسد با سه گلوله از پا در می‌آیید. این درسی است که ما از تجربه‌مان کسب کردیم و احتمالا شما هم به آن خواهید رسید: با مخفی‌کاری شروع کنید و درصورت ناجورشدن اوضاع تیراندازی کنید.

مخفی‌کاری بیشتر به معنی زنده‌ماندن است تا یک رسم و سبک بازی. خم شوید، دزدکی حرکت کنید، دشمنانتان را دنبال کنید و قبل از اینکه بفهمند کجا هستید آن‌ها را از پا دربیاورید. این‌گونه بازی کنید تا از هردو جهان بهترین‌ها نصیبتان شود.

اول خوب گوش‌کردن، بعد تمرکز و بعد مبارزه

 

راهنمای اولیه بازی Deathloop | حلقه‌ها را سریع‌تر بشکنید


Deathloop از نظر ما یک شبیه‌ساز کارآگاه خشن است. شما در نقش کسی هستید که در حال کشف اسرار و رازهاست.

گوش‌دادن به ساکنان «بلکریف» Blackreef یک راه فوق‌العاده برای پیشروی در پلات بازی است.

پلات بازی تقریبا هربار به این شکل ظاهر می‌شود:


۱. وارد یک منطقه می‌شوید و چند ابدی‌گرا (Eternalist) می‌بینید.

۲. خم می‌شوید و گوش می‌دهید (زیرنویس را فعال کنید تا بتوانید چیز‌هایی که از دور می‌گویند بشنوید)

۳. در صحبت‌هایشان معمولا سرنخ‌هایی وجود دارد.

۴. مکالمه‌شان تمام می‌شود و در مسیر‌های از پیش‌تعیین‌شده حرکت می‌کنند.

۵. آن‌ها را یکی‌یکی از بین ببرید.

 

راهنمای اولیه بازی Deathloop | حلقه‌ها را سریع‌تر بشکنید


گوش‌دادن به صحبت‌ها دو مزیت دارد: به‌دست‌آوردن اطلاعات ارزشمند و برتری تاکتیکی. مثل رمبو بی‌مهابا حمله نکنید. منتظر بمایند تا مکالمه تمام شود بعد عمل کنید.

همه‌جا را بگردید و همه چیز را بخوانید


مثل استراق‌سمع همه‌جا یادداشت و جعبه‌های ارزشمند وجود دارد. برخی از آن‌ها فقط برای قشنگی هستند، اما بیشترشان سرنخ‌هایی دارند که مستقیم یا غیرمستقیم به شما رویکرد‌هایی می‌دهند. رمز در‌ها یا برنامه‌های زمان‌بندی را در یادداشت‌ها پیدا می‌کنید؛ حتی در آن‌ها آدرس سلاح‌های خفن و شیک هم هست.

هر یادداشتی را بردارید تا انتخاب‌هایتان زیاد باشد.

به چیزی که در دست چپتان هست توجه کنید

 

راهنمای اولیه بازی Deathloop | حلقه‌ها را سریع‌تر بشکنید


در Deathloop با دست راست اسلحه را نگه می‌دارید. اما دست چپ شما کار‌های بیشتری انجام می‌دهد. دست چپ شما برای قدرت‌های Slab است و نارنجک پرت می‌کند. تقریبا این دست را می‌توانید به خیلی قدرت‌ها و اسلحه‌ها مجهزش کنید. اما وقتی گزینه‌های زیادی دارید و به‌سرعت بین آن‌ها جابه‌جا می‌شوید اشتباهی انتخاب‌کردن بسیار عصبی‌کننده است. اگر مراقب نباشید به‌جای هک‌کردن برج‌ها درست جلوی آن‌ها تله‌پورت می‌کنید. یا اینکه ممکن است به دیوار شلیک کنید و دشمنان را خبردار کنید.

مراقب باشید که در دست چپتان چه چیزی دارید تا اشتباهی از چیزی استفاده نکنید.

جولیانا می‌تواند در هر زمانی وارد شود و برنامه‌هایتان را خراب کند

راهنمای اولیه بازی Deathloop | حلقه‌ها را سریع‌تر بشکنید

 

نمی‌توانیم به‌طور دقیق بگوییم این برنامه‌ریزی شده و هدفمند است یا نه، اما انگار «جولیانا» درست زمانی که شما به سکوت نیاز دارید سرو کله‌اش پیدا می‌شود. او تمام تلاشش را می‌کند تا شما حلقه را نشکنید.

باید خودتان را با همه شرایطی سازگار کنید. (ابتدا به توصیه‌های مخفی‌کاری مراجعه کنید. بعد توصیه‌های بعدی). می‌توانید تمام وقتتان را در جهان بازی به‌صورت مخفی‌کاری سپری کنید و ابدی‌گرایان را از بین ببرید، اما در آخرین لحظه وقتی «جولیانا» با اسلحه‌های درحال‌شلیک پیدایش می‌شود همه‌چیز خراب می‌شود. راهی جز مبارزه با او ندارید. بیشتر دشمنان، محدوده توجه و شنوایی خیلی خوبی ندارند. با جولیانا مبارزه کنید و بعد به راهتان ادامه دهید.

برای پیدا کردن چیز‌های ارزشمند مراحل را دوباره بازی کنید


همه‌چیز را امتحان کنید، لذت ببرید و خلاق باشید. همیشه راهکاری‌هایی برای ساده رد کردن مراحل وجود دارد، اما آن‌ها به‌هیچ وجه تنها راه‌ها نیستند.

در جهان بازی گشت و گذار کنید و گزینه‌های جدید و غیرمنتظره را کشف کنید. شما همیشه (یا در بیشتر مواقع) تمام دانش لازم برای استفاده از آن‌ها را ندارید.

 

منبع: polygon

 

تریلر زمان عرضه بازی Deathloop 

 


در ادامه بخوانید

نگاهی به بازی Deathloop | گمشده در چرخه مرگ


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->