تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی خسارت وارد کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق بسته تسلیحاتی ۶ میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین سرنگونی پهپاد گران قیمت و پیشرفته آمریکا در سواحل یمن (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای سرزمین‌های اشغالی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شلیک ۳۰ موشک از جنوب لبنان به شمال جولان اشغالی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهرهای انگلیس وزیر دفاع: حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا شولتس: احتمال حل اختلافات باکو-ایروان بیشتر از همیشه است کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد چین : ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی سازمان ملل: پاک‌سازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجرنشده احتمالاً ۱۴ سال طول بکشد اعلام آمادگی روسیه برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران انسیه خزعلی: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی در بین جامعه است
سرخط خبرها

سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد شد + بیوگرافی و سوابق

  • کد خبر: ۸۱۶۹۷
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
  • ۱
سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد شد + بیوگرافی و سوابق
با حکم وزیر اقتصاد، «سعید محمد» به دبیری شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ صداوسیما نوشت که با حکم وزیر اقتصاد، «سعید محمد» به دبیری شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب شد.

سعید محمد کیست؟

سعید محمد متولد ۱۳۴۷ در تهران، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء از مهر ۱۳۹۷ است که جایگزین عبادالله عبداللهی شده‌است. او در سال ۲۰۱۴ موفق به کسب تندیس برنز جایزه بین‌المللی پروژه برتر در سطح مگاپروژه‌ها از انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه (IPMA) شد.

دیگر سوابق سعید محمد

او پیش از فرماندهی قرارگاه سازندگی، مدیرعامل گروه ایرانیان اطلس (سازنده و مالک چندین مرکز خرید در شهر‌های مختلف ایران) بود. او چندین سال نیز مدیرعامل سپاسد از زیر مجموعه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ص بود.

محمد در جایگاه مدیرعاملی سپاسد و با بهره‌گیری از پروژه‌های بزرگ تحت مدیریت این مجموعه، در سال ۱۳۹۳ تندیس برنز جایزه بین‌المللی پروژه برتر در سطح مگاپروژه‌ها را از انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه (IPMA) کسب نمود، همچنین در سال ۱۳۹۲ تندیس بلورین جایزه ملی پروژه برتر در سطح مگاپروژه‌ها را نیز از انجمن ملی مدیریت پروژه ایران دریافت کرد.

استعفا از فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء

سعید محمد در تاریخ ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۹ و با هدف حضور در فضا‌های انتخاباتی از فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء استعفا داد. این استعفاء در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های متفاوتی رو به رو شد و برخی از آن به عنوان برکناری یاد کردند.

منبع: صداوسیما/ویکی تابناک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ریحان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
0
0
بسیار عالی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->