حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان تمرین استقلال تعطیل شد اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
سرخط خبرها

بازگشت ضعیف کانوپولوی بانوان خراسان رضوی بعد از ۲ سال

  • کد خبر: ۸۱۷۹۸
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
بازگشت ضعیف کانوپولوی بانوان خراسان رضوی بعد از ۲ سال
تیم کانوپولوی خراسان رضوی برخلاف همیشه به سکو نرسید.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم کانوپولوی بانوان خراسان رضوی، یکی از قطب‌های این رشته در کشور، هفتم شد.
تابستان‌۹۸ بود که آخرین مسابقه کانوپولوی زنان کشور به میزبانی مشهد برگزار شد و بعد از آن ورزشکاران این رشته دیگر رنگ مسابقه را ندیدند. بالأخره بعد از مدت‌ها تعطیلی پایان هفته و با شروع مهر‌۱۴۰۰ بانوان این رشته از ۱۰ استان کشور راهی میدان رقابت شدند.

طی ۲ روز تیم‌های مازندران، البرز، مرکزی، تهران، چهارمحال‌و‌بختیاری، فارس، لرستان، اصفهان، یزد، زنجان و خراسان رضوی در این مسابقات شرکت کردند. استخر اردوگاه شهید رسولی شهر نوشهر میزبان این رقابت‌ها بود که در پایان مسابقات قهرمانی کشور کانوپولوی بانوان در نوشهر، تیم تهران عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم خراسان رضوی هفتم شد.

شروع خوب با پایان بد

روز نخست با مسابقات دور گروهی آغاز شد. خراسان رضوی در اولین بازی برابر زنجان به میدان رفت. خراسانی‌ها با ترکیب الهام تحقیقی، مهلا عاطفه‌دار، نفیسه خرمی‌نیک، فرناز زینلی‌زاده، شیرین مؤمنی، بهاره شیرزاد، ماهک حمزه‌پور، ساناز چتردوز و مبینا رحیمی در مسابقات حاضر شده بودند که بازی اول را پیروز شدند. در بازی دوم، خراسان که در گروه‌C حضور داشت، ۳ بر ۱ فارس را شکست داد.

با پایان دور گروهی، تیم‌های مازندران، تهران، البرز، لرستان، خراسان رضوی، زنجان، مرکزی و یزد راهی یک‌چهارم نهایی شدند. فقط فارس و چهارمحال و‌بختیاری از صعود بازماندند. در یک‌چهارم تیم خراسان شکست سنگین ۶‌بر ۱ را برابر تهران تجربه کرد. در‌نهایت مازندران، تهران، مرکزی و البرز به دور نیمه‌نهایی راه پیدا کردند. خراسان رضوی راهی جدول بازنده‌ها شد که در آنجا نیز بازی اول را ۵‌بر‌۳ به زنجان باخت.

هفتمی کشور برای خراسانی‌ها

در روز دوم که جمعه پیگیری شد، ابتدا در گروه بازنده‌ها تیم‌ها به‌مصاف هم رفتند و مقام‌های پنجم تا هشتم مشخص شد. مسابقه تیم‌های لرستان و خراسان‌رضوی با نتیجه ۳‌بر‌۲ با گل طلایی به سود خراسان‌رضوی به پایان رسید. گل‌های این بازی را ساناز چتردوز (۲ گل) و شیرین مؤمنی برای خراسان‌رضوی و الهام نقوی (۲ گل) برای لرستان به ثمر رساندند. با این نتیجه خراسان رضوی هفتم و لرستان هشتم شد. این ضعیف‌ترین نتیجه تاریخ کانوپولوی بانوان مشهد بود؛ زیرا همیشه آن‌ها از بین ۳ سکوی اول سهم داشتند. تحقیقی و عاطفه‌دار، ۲ ملی‌پوش مشهدی بودند که در این تیم حضور داشتند.

قهرمانی پایتخت‌نشینان

مسابقه تیم‌های زنجان و یزد در گروه بازنده‌های مسابقات با نتیجه ۲‌بر‌۰ به سود یزد به پایان رسید. گل‌های این بازی را پریناز فتحی (۲ گل) برای یزد به ثمر رساندند. با این نتیجه یزد در جایگاه پنجم ایستاد و زنجان ششم شد. در ادامه رقابت رده‌بندی بین تیم میزبان مازندران و البرز برگزار شد که این دیدار با نتیجه ۱۴‌بر‌۰ به سود مازندران به پایان رسید و تیم مازندران مقام سوم را از آنِ خود کرد. تیم البرز نیز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت. تهران و مرکزی نیز در فینال رقابت‌ها به‌مصاف هم رفتند و تیم تهران موفق شد با نتیجه ۶‌بر ۰ مرکزی را از پیش‌رو بردارد و قهرمان مسابقات شود. مرکزی نیز عنوان نایب‌قهرمانی مسابقات را به دست آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->