حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان تمرین استقلال تعطیل شد اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
سرخط خبرها

مراکش آخرین حریف دور گروهی تیم ملی والیبال جوانان

  • کد خبر: ۸۱۸۵۹
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
مراکش آخرین حریف دور گروهی تیم ملی والیبال جوانان
تیم ملی والیبال جوانان در آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف مراکش می‌رود که فدراسیون جهانی بر اساس رنکینگ، به این مسابقات دعوت کرده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان امروز (شنبه) با برگزاری هشت دیدار به پایان می‌رسد. تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران و در آخرین مسابقه خود در این مرحله در شهر کاربونیا به مصاف مراکش می‌رود.
تیم‌های ایران و مراکش در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که در دو مسابقه قبلی مغلوب حریفان شدند و از راه‌یابی به جمع هشت تیم برتر مسابقات بازماندند. بنابر این نتیجه این بازی تاثیری در وضعیت آن‌ها برای صعود به جمع تیم برتر مسابقات ندارد.
جوانان ایران در حال حاضر با دو امتیاز در رتبه سوم جدول گروه C دور مقدماتی قرار دارند و تیم مراکش بدون امتیاز در جایگاه چهارم است و برنده مسابقه امروز رتبه سومی‌اش قطعی خواهد شد.
از سوی دیگر با توجه به اینکه تیم‌های تایلند و مصر در گروه A با قرار گرفتن در جایگاه سوم و چهارم گروه به جمع هشت تیم برتر صعود نکردند، در مرحله دوم با تیم‌های ایران و مراکش در یک گروه برای رتبه‌های نهم تا شانزدهم رقابت خواهند کرد و اگر ایران امروز مراکش را شکست دهد، در مرحله بعد نیز این برد محاسبه خواهد شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در حال حاضر با ۱۰۰ امیتاز در رتبه دوم رده بندی جهانی قرار دارد و مراکش با ۳۳ امتیاز جایگاه دهم را به خود اختصاص داده است.
گفتنی است تیم‌های جوانان مراکش، بحرین، جمهوری چک و لهستان بر اساس رده‌بندی جهانی خود از سوی فدراسیون جهانی والیبال برای حضور در این رقابت‌ها انتخاب شده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->