تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد
سرخط خبرها

پایان سوپرلیگ بدون جریمه بارسا، رئال و یوونتوس!

  • کد خبر: ۸۲۲۱۷
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
پایان سوپرلیگ بدون جریمه بارسا، رئال و یوونتوس!
یوفا از جریمه حامیان ایده لیگ پردردسر منصرف شد و حالا مشخص نیست که کابوس سوپرلیگ به پایان رسیده، یا رئال و بارسلونا با این حکم دوباره طرح اجرای بازی‌ها را در سر می‌پرورانند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یوفا در آخرین بیانیه خود درباره ماجرای «سوپرلیگ» تأیید کرد که هیچ مجازاتی علیه باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس اعمال نمی‌کند. کنفدراسیون فوتبال اروپا اعلام کرد که رسیدگی به پرونده این ۳ باشگاه که قصد داشتند لیگی به نام «سوپرلیگ» را تشکیل دهند، به طور رسمی باطل اعلام شد. این در حالی است که الکساندر چفرین در ماه‌های گذشته بار‌ها ۳ باشگاه حاضر در سوپرلیگ را تهدید به حذف از لیگ‌های اروپایی کرده بود، اما به نظر می‌رسد رأی دادگاه اسپانیا به نفع یاغی ها، همه چیز را تغییر داده است.

با وجود این، یوفا تأکید کرده است همچنان اقداماتی انجام خواهد داد تا مانع شکل گیری سوپرلیگ اروپا شود.  یوفا همچنین با ۹ باشگاه دیگر که در تلاش برای جدایی بوده اند، تماس گرفت تا به آن‌ها بگوید دیگر نیازی به پرداخت جریمه نیست و مجازات آن‌ها نیز باطل شده است. باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی، لیورپول، چلسی، تاتنهام، آرسنال، میلان، اینترمیلان و اتلتیکومادرید در اردیبهشت محکوم شدند که ۱۵ میلیون یورو جریمه پرداخت کنند و ۵ درصد از سود خود را به یوفا بدهند که این موضوع نیز لغو شد.

نکته جالب این است که هنوز باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس با هم در حال تشکیل این رقابت هستند و می‌خواهند هر طور شده، «سوپرلیگ» را آغاز کنند. حالا باید دید با این اقدام یوفا چه بر سر پروژه «سوپرلیگ» خواهد آمد. برخی رسانه‌ها این حرکت یوفا را نشان از ضعف و تسلیم شدنش خواندند. آن‌ها در قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا هیچ نشانی از این ۳ باشگاه در کلیپ رونمایی از فصل جدید نشان ندادند، ولی حالا سعی دارند که این ارتباط به صلح و آرامش برسد. باید دید سرنوشت این پروژه چگونه دنبال خواهد شد و آیا چفرین با فلورنتینو پرز، خوان لاپورتا و ادوارو آنیلی صلح خواهد کرد یا خیر.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->