نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

هفته دوم لیگ برتر بدمینتون؛ توس مسیر برد و شهید فخار باخت

  • کد خبر: ۸۲۴۵۷
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
هفته دوم لیگ برتر بدمینتون؛ توس مسیر برد و شهید فخار باخت
هفته دوم لیگ برتر بدمینتون کشور در حالی به پایان رسید که نمایندگان مشهد در این رقابت ها هم بردند و هم باختند.

گروه ورزش شهرآرانیوز | دو تیم توس مسیر مشهد و شهید فخار، نمایندگان مشهد در لیگ‌های برتر آقایان و بانوان به مصاف حریفان خود رفتند.


پسران مشهد عصر دیروز پنجشنبه ۸ مهر در سالن اختصاصی بدمینتون این شهر میزبان پروتئین ۹۹ البرز بودند و موفق شدند این تیم را با نتیجه ۵ بر صفر شکست دهند.


سعید بابیانی در یک نفره اول با نتیجه ۲ بر ۱ موفق شد یاسین معتمدیان را از پیش رو بردارد. مهدی رضایی هم با همین نتیجه از سد میکائیل مرئی گذشت. در بازی‌های دونفره، تیم سعید بابیانی و محمد زرچی موفق شدند ۲ بر صفر ارشیا عمل کننده و ایمان معمارپور را شکست دهند. جواد غریب و قاسم شاهمرادی به عنوان دونفره دوم به مصاف میکائیل مرئی و مهرداد رحمانی رفتند که این بازی هم ۲ بر صفر به سود نمایندگان مشهد به پایان رسید. در بازی آخر، محمد زرچی موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ ارشیا عمل کننده را شکست دهد تا توس مسیر پیروز دوئل جذاب هفته دوم رقابت‌ها شود.


پیش از آغاز مسابقه و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بازیکنان و عوامل برگزاری مسابقات از مقام شهید مجید فخار به عنوان شهید ورزشکار و بازیکن بدمینتون خراسان با اهدا شاخه گل تجلیل به عمل آوردند. همچنین به مناسبت روز آتش نشان از مریم غنی، آتش نشان بانو در شهرداری مشهد و داور درجه یک بدمینتون بانوان تقدیری به عمل آمد.

بانوان مشهدی در ایستگاه دوم لیگ متوقف شدند

تیم بانوان شهید فخار که در هفته نخست با قرعه استراحت مواجه شده بود، دیروز مهمان مس شهربابک بود که در پایان با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب حریف خود شد.

 

هفته دوم لیگ برتر بدمینتون؛ توس مسیر برد و شهید فخار باخت

 


مهرو روشنایی در بازی نخست ۲ بر ۰ نتیجه را به هاجر کبیری واگذار کرد. شیرین حسینی هم با همین نتیجه به آیدا عنایتی، بازیکن مشهدی تیم کرمان باخت. در بازی دونفره، نازنین بشیری و ملیکا یحیایی ۲ بر صفر نتیجه را به هانیه هویدا و ساغر رفیعی واگذار کردند. شیرین حسینی و فائقه بقایری موفق شدند یگانه کرمانی و سارا کیوان را ۲ بر صفر شکست دهند و در بازی آخر، نازنین بشیری با قبول شکست ۲ بر صفر مقابل ساغر رفیعی به کار خود پایان داد.


هفته سوم لیگ برتر بدمینتون ۲۲ مهر برگزار خواهد شد که توس مسیر مشهد میهمان رعد پدافند هوایی قم خواهد بود و شهید فخار در مشهد پذیرایی نویان تهران می‌باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->