کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

شهرآورد، دوباره در هفته هشتم!

  • کد خبر: ۸۲۶۸۱
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
  • ۱
شهرآورد، دوباره در هفته هشتم!
زمان تقابل پرسپولیس و استقلال درست مثل فصل قبل شد

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ قرعه کشی فصل بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، دیروز با حضور نمایندگان ۱۶ تیم لیگ برتری و مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برگزار شد. در این قرعه کشی ابتدا جایگاه تیم‌های همشهری باتوجه به فرم مشخص شد که بر اساس آن، بازی پرسپولیس و استقلال در هفته هشتم و بیست و سوم برگزار خواهد شد. همچنین اولین شهرآورد، بین پیکان و هوادار خواهد بود که در هفته دوم برگزار می‌شود. نکته جالب اینکه مثل فصل گذشته استقلال در هفته پایانی میزبان خواهد بود و در تهران به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود؛ اما پرسپولیس باید در شیراز مقابل تیم تازه لیگ برتری شده فجر صف آرایی کند.

زمان تکراری شهرآورد

تیم‌های استقلال و پرسپولیس در جریان قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر، رقبای خود را شناختند و این ۲ تیم قرار است هفته هشتم به مصاف هم بروند. فصل گذشته این ۲ تیم هفته هشتم به مصاف هم رفتند و بازی رفت آن‌ها با نتیجه ۲-۲ و بازی برگشت آن‌ها نیز با نتیجه ۱ بر ۰ به سود سرخ‌ها به پایان رسید. آخرین پیروزی استقلال در یک شهرآورد لیگ برتری، به زمان سرمربیگری وینفرد شفر و تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ برمی گردد. این بار هم مثل لیگ بیستم، استقلال و پرسپولیس در هفته‌های هشتم و بیست و سوم به مصاف هم می‌روند.

برگزاری «شبه سوپرجام» در هفته اول

در مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر مشخص شد که پرسپولیس در هفته اول باید در اهواز به مصاف فولاد برود. این دیدار در حالی انجام خواهد شد که قرار بود پرسپولیس و فولاد به عنوان قهرمان لیگ و جام حذفی، قبل از شروع فصل بیست و یکم، بازی سوپرجام را برگزار کنند؛ منتها باوجود چراغ سبز ۲ تیم به برگزاری این بازی، مخالفت سرمربی تیم ملی با انجام شدن این مسابقه قبل از شروع فصل باعث شد که سوپرجام به زمان دیگری موکول شود. حسن کامرانی فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، در واکنش به عدم برگزاری سوپرجام پیش از آغاز لیگ برتر گفته بود: به دلیل درخواست سرمربی تیم ملی، تصمیم گرفتیم دیدار سوپرجام را بعد از بازی با کره جنوبی برگزار کنیم و مشخص شدن تاریخ آن برعهده سازمان لیگ است.

هفته چهارم؛ آتش بازی در اصفهان

دیدار ۲ تیم سپاهان و ذوب آهن در هفته چهارم رقابت‌های لیگ بیست و یکم برگزار خواهد شد.  فصل گذشته شهرآورد اصفهان در هفته چهاردهم و بیست و نهم برگزار شد و در هر ۲ مسابقه، این طلایی پوشان بودند که با پیروزی، زمین مسابقه را ترک کردند. دیدار رفت این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۱ خاتمه یافت و در بازی برگشت، شکست ذوب آهن با شوت سرکش امید نورافکن، این تیم را تا آستانه سقوط برد. حالا و درحالی که فصل جدید مسابقات از ٢٧ مهرماه آغاز می‌شود، سپاهان و ذوب آهن خیلی زود باید مقابل هم قرار بگیرند و این بار شاگردان مهدی تارتار در دیدار رفت که در هفته چهارم برگزار خواهد شد، در فولادشهر به مصاف حریف همشهری می‌روند و دیدار برگشت در هفته نوزدهم در نقش جهان برگزار خواهد شد.

استقلال به دنبال صنعت نفت!

از نکات جالب قرعه کشی رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر این است که استقلال مسابقاتش را از تیم صنعت نفت آبادان می‌گیرد؛ یعنی استقلال هر هفته مقابل تیمی بازی می‌کند که هفته قبل با صنعت نفت آبادان بازی کرده است. همچنین استقلال مسابقاتش را به تیم پیکان می‌دهد، یعنی هر تیمی که مقابل استقلال بازی می‌کند، هفته آینده اش به مصاف پیکان می‌رود.

استقلال میزبان و پرسپولیس میهمان؛ در هفته اول و آخر

پس از قرعه کشی لیگ بیست و یکم مشخص شد که استقلال تهران در نخستین بازی خود که احتمالا روز ۲۷ مهر انجام می‌شود، در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم تازه لیگ برتری شده هوادار تهران و شاگردان رضا عنایتی خواهد بود. استقلال علاوه بر اینکه در دیدار افتتاحیه اش در تهران به میدان خواهد رفت، در هفته سی ام و آخرین بازی فصل هم در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند و پذیرای نفت مسجدسلیمان است؛ تیمی که تا به امروز مشکلات زیادی داشته و وضعیت خوبی ندارد.

در آن طرف، پرسپولیس برنامه متفاوتی نسبت به استقلال تهران دارد. شاگردان یحیی گل محمدی در هفته اول بازی حساسی را باید در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برابر این تیم انجام بدهند که امیدوار ند پس از رقابت‌های آسیایی، در این مسابقه خارج از خانه نتیجه بگیرند. پرسپولیس که در تلاش برای کسب ششمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر است و رقبای سرسختی در این راه دارد، در هفته سی ام و پایانی هم مثل نخستین دیدار فصل مهمان خواهد بود و در آخرین بازی لیگ بیست و یکم به مصاف فجرسپاسی شیراز می‌رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی بی آبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
0
0
گل بگیرید در این فوتبال مسخره ونون دونیتون رو واقعا همینه که هیچی نمیشید کشورهای دیگه الان نیم فصل رو تموم میکنن اینا اومدن قرعه کشی دیگران تیم ملی ندارن فقط ایران داره و بس
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->