کریس کلمن سرمربی مورد نظر تراکتور کیست + بیوگرافی تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند
سرخط خبرها

برنامه فشرده مهاجری برای اردوی شهرخودرو در تهران

  • کد خبر: ۸۲۵۴۱
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
برنامه فشرده مهاجری برای اردوی شهرخودرو در تهران
تمرین در اکباتان، بازی با ۲ تیم لیگ برتری و یک تیم از لیگ یک از جمله برنامه‌های شهرخودرو برای اردوی تهران است که از امروز آغاز شد.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ شمارش معکوس برای آغاز لیگ برتر بیست و یکم آغاز شده است و تیم‌ها بعد از گذراندن دوران بدن سازی، حالا اردو‌های تاکتیکی سنگین تری را طراحی و اجرا می‌کنند. تیم فوتبال شهرخودرو هم با هدایت سرمربی کهنه کارش محمدرضا مهاجری حالا در تهران اردو زده است تا به دور از همه حواشی که در مشهد دامان این تیم را گرفته بود، خود را برای مسابقات آماده کند؛ اردویی که قرار است پیش از شروع لیگ برتر یک هفته‌ای تیم را از حواشی دور کند. شاگردان مهاجری در این اردو چند دیدار تدارکاتی جدی‌تر از آنچه قبلا در مشهد برگزار کرده بودند، مقابل تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی برگزار خواهند کرد.

سیدصالحی: در اکباتان اردو خواهیم زد

مدیر تیم فوتبال شهرخودرو بالاخره انتخاب شد و سیدمهدی سیدصالحی، بازیکن اسبق استقلال، پرسپولیس، سپاهان و بسیاری از تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران  از این پس در کنار کادر فنی و کادر اجرایی این باشگاه دیده خواهد شد. سیدصالحی در گفتگو با شهرآراورزشی برنامه اردویی تیمش را این چنین تشریح کرد: ما از امروز اردویی یک هفته‌ای را در تهران خواهیم داشت و در محل هتل آزادی مستقر شدیم.

تمریناتمان در زمین ورزشگاه اکباتان خواهد بود و طبق برنامه‌ای که آقای مهاجری ریختند، در این اردو دوسه بازی دوستانه مقابل تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی خواهیم داشت. وی افزود: من تازه به جمع شهرخودرویی‌ها اضافه شدم و امیدوارم بتوانیم در این بین گامی مؤثر برای فوتبال شهر مشهد برداریم تا مردم و هواداران را خوش حال کنیم.

دیدار تدارکاتی با رفقای قدیمی

شهرخودرو در حالی در اکباتان اردو خواهد زد که گفته می‌شود دیدار تدارکاتی این تیم با نساجی مازندران قطعی است. در همین حین شنیده می‌شود به واسطه رابطه خوب مهاجری با قلعه نویی و سرآسیایی، یک دیدار تدارکاتی هم به احتمال فراوان تیم مشهد با تیم سیرجانی خواهد داشت. همچنین از سایپا به عنوان سومین دیدار تدارکاتی شهرخودرو در تهران یاد می‌شود. البته به جز بازی اول، ۲ دیدار دیگر هنوز قطعی نشده است و باید منتظر نشست و دید نماینده مشهد مقابل کدام یک از تیم‌ها خود را پیش از شروع لیگ برتر محک خواهد زد.

عقیلی در تهران

هادی عقیلی، بازیکن سال‌های نه چندان دور تیم ملی و باشگاه سپاهان اصفهان، نیز که به عنوان دستیار مهاجری معرفی شده است، روز گذشته از آمریکا به ایران آمده است و گفته می‌شود در تهران است. عقیلی قرار است در اردوی تهران در کنار تیم باشد تا رفته رفته به عنوان دستیار مهاجری عنان کار را در دست بگیرد. ثبت قرارداد عقیلی و چند بازیکن جدید شهرخودرو، پایانی خواهد بود بر برخی شایعات و حواشی که در مشهد دامان تیم این شهر را گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->