آموزش «اسکای روم» ویژه معلمان + راهنمای نصب و استفاده

  • کد خبر: ۸۲۸۷۷
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
  • ۲
آموزش «اسکای روم» ویژه معلمان + راهنمای نصب و استفاده
اسکای روم (SkyRoom) از نرم‌افزارهای پرطرفدار آموزش آنلاین است که با آغاز سال تحصیلی جدید بسیاری از معلمان از آن برای برگزاری کلاس‌هایشان استفاده می‌کنند، در این گزارش شما با این نرم‌افزار آشنا می‌شوید و راهنمای نصب آن آموزش داده شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در این گزارش نرم‌افزار اسکای روم که از نرم افزار‌های پرطرفدار برای برگزاری کلاس‌های آنلاین است به شما معرفی می‌شود و در دو فیلم آموزشی روش کار معلمان و دانش‌آموزان با این نرم افزار توضیح داده شده است.

اسکای روم چیست؟

اسکای روم یک سرویس برگزاری سمینار در وب یا همان وبینار، کلاس آنلاین زنده و جلسات مجازی است. شرکت تولید کننده محصول اسکای روم (SkyRoom)، از سال ۱۳۹۶ آغاز به کار کرده است و سرویس اسکای‌روم از زمان راه‌اندازی تا آبان سال ۱۳۹۷، میزبان هزاران رویداد زنده بوده است.

تعداد کل رویداد‌های زنده برگزار شده با بهره‌گیری از این سرویس تا آبان ۹۹ برابر با ۲۰۰ هزار مورد بوده است و بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر شرکت‌کننده از این سرویس استفاده کرده‌اند.اسکای روم چه امکاناتی دارد؟

اسکای‌روم از امکاناتی بهره می‌برد که موجب شده‌اند تا این سرویس، گزینه مناسبی برای برگزاری وبینارها، کلاس‌های آنلاین و جلسات مجازی باشد. از جمله امکانات اسکای روم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارتباطات شنیداری و دیداری: در سرویس اسکای روم امکان برقراری ارتباطات دو طرفه صوتی و تصویری وجود دارد.

امکان اشتراک‌گذاری دسکتاپ: در سرویس اسکای روم امکان به اشتراک گذاشتن محیط دسکتاپ، نرم‌افزارها و صفحات وب برای شرکت کنندگان در وبینار، کلاس آنلاین و جلسه مجازی وجود دارد.

پخش فایل‌های صوتی و تصویری برای کاربران: با استفاده از سرویس اسکای‌روم امکان پخش فایل‌های صوتی و تصویری از پیش آماده شده ضمن جلسه مجازی، وبینار یا کلاس آنلاین وجود دارد.

نمایش اسلاید: در اسکای روم امکان نمایش فایل‌های پاورپوینت، پی‌دی‌اف و تصاویر به صورت اسلاید وجود دارد.

وایت‌برد: اسکای روم دارای تخته وایت‌بردی است که می‌توان در موقع لزوم جهت یادداشت‌نویسی و ترسیم اشکال هندسی با استفاده از قلم نوری، از آن بهره برد.

امکان به اشتراک‌گذاری فایل: در اسکای‌روم، امکان به اشتراک‌گذاری فایل با سایر کاربران داخل روم (اتاق) وجود دارد. کاربران داخل اتاق می‌توانند فایل‌های به اشتراک گذاشته شده را دانلود کنند.


بیشتر بخوانید: نحوه اتصال اینترنت گوشی به لپ‌تاپ و کامپیوتر + آموزش تصویری


اسکای روم را از کجا دانلود کنیم؟

کاربر می‌تواند نرم افزار اسکای روم را از اینجا دانلود و از آن در موبایل و تبلت استفاده کند.

نصب اسکای روم برروی موبایل

برای استفاده از اسکای روم روی موبایل نیز نیاز به دانلود و نصب برنامه خاصی نیست و کاربر می‌تواند با استفاده از مرورگر وب، از اسکای روم در گوشی هوشمند خود استفاده کند. اسکای روم از سیستم‌عامل iOS و مروگر سافاری و همچنین، سیستم‌عامل اندروید به خوبی پشتیبانی می‌کند.

روش ثبت نام در اسکای روم

افراد برای شرکت در وبینار، کلاس آنلاین زنده و یا جلسات مجازی، الزاما نیازی به ثبت‌نام ندارند. در واقع، این برگزار کننده رویداد است که الزاما باید در اسکای روم ثبت‌نام کند. برای ثبت‌نام در اسکای روم [+]، کاربر باید در سایت روی گزینه «ثبت‌نام» کلیک کند.

آموزش تصویری کار با سامانه اسکای روم - مخصوص مربیان

 
آموزش کار با سامانه اسکای روم - مخصوص دانش آموزان

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ساناز
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
0
0
لینک دانلود برنامه اسکای روم برای ویندوز 10 رو میخام. ممنون میشم به اشتراک بذارید.
روژان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
0
0
چجوری نصب کنم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->