ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

جزئیات و مشخصات مدل جدید آیپد پرو لو رفت

  • کد خبر: ۸۳۱۸۹
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
جزئیات و مشخصات مدل جدید آیپد پرو لو رفت
به گزارش نشریه کره‌ای The Elec، ال جی دیسپلی توسعه یک پنل اولد را برای مدل 12.9 اینچی آیپد پرو آغاز کرده است که از روشنایی، طول عمر و دوام بیشتری نسبت به نمایشگر های فعلی برخوردار است. تبلت جدید اپل همچنین برای عرضه در یکی از سال‌های ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، Elec اخیراً گزارش داده است که اپل درحال آماده‌سازی برای عرضه دو مدل جدید iPad Pro با نمایشگرهای LTPO OLED کم‌مصرف در سال 2023 یا 2024 است. مدل‌های جدید می‌توانند ProMotion بهبودیافته با طیف وسیع‌تری از نرخ نوسازی را ارائه کنند.

علاوه‌بر این گزارش، The Elec اکنون ادعا می‌کند که LG Display درحال برنامه‌ریزی برای تولید صفحه‌نمایش 12.9 اینچی OLED برای آیپد بین سال‌های 2023 تا 2024 است. انتظار می‌رود که سامسونگ نیز برای تهیه پنل‌های OLED اپل تا آن زمان آماده شود؛ چراکه پیش‌تر گفته می‌شد که همکاری سامسونگ و اپل برای توسعه پنل اولد آیپد ایر آینده، به بن‌بست رسیده است.

جزئیات و مشخصات مدل جدید آیپد پرو لو رفت

طبق گزارشات، LG Display قصد دارد با استفاده از فناوری LTPO TFT، پنل OLED را تا دو برابر روشن‌تر کرده و عمر نمایشگر خود را تا چهار برابر افزایش دهد. ازآنجایی‌که کاربران، آیپد را به‌مدت طولانی‌تری نسبت به آیفون استفاده می‌کنند، طول عمر و دوام آن از اهداف مهم صفحه‌نمایش است.

انتظار می‌رود که اپل در این نمایشگرها، از نسل ششم پنل‌های بکار رفته در مدل‌های آیفون ۱۳ پرو استفاده کند که از فناوری LTPO برای رفرش ریت متغیر تا 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. این می‌تواند طیف وسیع‌تری از رفرش ریت بین 10Hz تا 120Hz را مهیا کند.

در یادداشت اخیر سرمایه‌گذاران TF International Securities، تحلیلگر اپل، مینگ چی کو، بیان کرده که اپل برنامه‌های خود را برای عرضه iPad Air با صفحه‌نمایش OLED در سال 2022 کنار گذاشته است و درحال‌حاضر منابع متعددی، عرضه آیپد ایر جدید را برای بازه زمانی 2023 یا بعد از آن اعلام کرده‌اند.

طبق گزارش قبلی، اپل درحال برنامه‌ریزی برای عرضه آیپدهای 11 و 12.9 اینچی است که از پنل‌های OLED استفاده می‌کنند. به‌نظر می‌رسد که آیپد پرو و نه آیپد ایر، درحال‌حاضر تمرکز اصلی اپل برای ارائه اولین تبلت‌های خود با نمایشگرهای OLED است. با این اوصاف، این گزارش خاطرنشان می‌کند که اپل به‌دلیل قیمت و حجم عرضه، همچنان می‌تواند از فناوری اولد در آیپد ایر آینده خود استفاده کند.

منبع: ترنجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->