نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

از ورود VAR به نفع تیم ملی تا سالتوی زیبای مختاری در کشتی فرنگی

  • کد خبر: ۸۳۲۲۱
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
از ورود VAR به نفع تیم ملی تا سالتوی زیبای مختاری در کشتی فرنگی
نظرات کاربران شبکه‌های اجتماعی بعد از بازی ایران و امارات و چند اتفاق حاشیه‌ای و خوب ورزشی دیگر را در این مطلب می‌خوانید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «سالتوبارانداز محمدرضا مختاری به نماینده آذربایجان»، «تمرین دادن مربی ایران به کشتی گیر فلسطینی» و «استقبال مردم از حسن یزدانی در فرودگاه». این‌ها فقط بخشی از اخبار و تیتر‌هایی است که روز‌های گذشته در شبکه‌های اجتماعی دست به دست چرخید؛ خبر‌هایی که هرکدام وجهه‌ای از خوبی‌های ورزش کشورمان را به رخ می‌کشید و واکنش‌های زیادی را هم بین کاربران ایجاد کرد.

واکنش‌هایی که بسیاری از آن‌ها روحیه جوانمردی ورزشکارانمان را می‌ستاید و می‌گوید: «اینکه می‌گن اخلاق از نتیجه توی ورزش مهم تره، یعنی مربی کشور ما بیاد به یک بازیکن دیگه تمرین بده.» در میان این واکنش‌ها البته واکنش‌هایی هم وجود داشت که نقادانه‌تر به این ماجرا‌ها نگاه می‌کرد و مطابق معمول این روزها، کرونا هم در آن جایی داشت: «این حجم استقبال از حسن یزدانی خیلی به آدم حس غرور می‌ده. مردم یزدانی رو به خاطر خودش دوست دارن، به خاطر روحیه پهلوونیش. ولی‌ای کاش یادمون نره تازه از شر پیک پنجم خلاص شدیم و پیک ششم خیلی بهمون نزدیکه، اگر رعایت نکنیم.»

پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر امارات، دیگر اتفاق خوب ورزشی روز‌های گذشته بود که نتایج خوب کشتی‌آزاد را تکمیل کرد و بازهم باعث ایجاد واکنش‌های مثبت زیادی در شبکه‌های اجتماعی شد. رقابتی که البته با حاشیه‌ها و لحظه‌های حساس زیادی همراه بود و اتفاقات جالبی را رقم زد.

مهدی طارمی و موتور گل زنی اش که در این بازی هم به راه افتاد، بازتاب گل او در صفحه رسمی توییتر باشگاه پورتو، پنالتی‌ای که گرفت و سردار آزمون از دستش داد و بابت آن عذرخواهی کرد، «وی‌ای آر»‌ی که به نفع تیم کشورمان تمام شد و باعث شد تا شجاع خلیل زاده برخلاف تصمیم گرفته شده، دوباره به بازی برگردد و حتی نحوه تشویق تماشاگران اماراتی، همه و همه از حاشیه‌های این بازی بود که نمود زیادی در فضای مجازی داشت. کاربری نوشته است: «این اماراتی‌ها هنوز تو استادیوم با بلندگوی سبزی فروشی رجز می‌خونن.» یک نفر دیگر از مربی تیم ملی تشکر کرده و گفته است: «اسکوچیچ جاودانه شد. ۱۰ بازی متوالی، ۱۰ برد. دمش گرم.»

دیگری نوشته: «این VAR عالیه. شجاع اخراج شد، تأیید شد، از زمین رفت بیرون، بعد بررسی کردن دیدن اصلا آفساید بوده. شجاع رو صداکردن برگرد توی زمین. این وسط ایران هم تعویض رو کنسل کرد.» امیر جدیدی، بازیگر، هم فردی بود که با یک توییت به این بازی واکنش نشان داد: «هیچ وقت از این «var» خوشم نمی‌اومد تا دیشب، دیشب اندازه تمام این مدتی که این بزرگوار حضور داشتن و من ازشون خوشم نمی‌اومد، خوشم اومد.» کاربری هم در واکنش به گل دقیقه ۷۰ طارمی نوشت: «من احساس می‌کنم اصل طارمی توی پورتو می‌مونه و اینی که می‌آد تیم ملی، بدلشه.» واکنشی که البته طارمی خلافش را ثابت کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->