قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ حضور پولادگر در اردوی تیم ملی تکواندو توافق وینگر سابق چلسی با استقلال بادامکی: گل گهر جواب ما را نمی‌دهد ورزشکاران مشمول باید به تیم‌های نظامی بروند داستان ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی
سرخط خبرها

حدادی هفته آینده راهی چین می شود

  • کد خبر: ۸۳۴۶۳
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
حدادی هفته آینده راهی چین می شود
آسمانخراش بسکتبال کشورمان در سیچوان ماندنی شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، باشگاه سیچوان چین نام حامد حدادی بسکتبالیست کشورمان را به اتفاق مارکوس جرج هانتر آمریکایی به عنوان دو بازیکن خارجی فصل پیش روی CBA در اختیار اتحادیه بسکتبال چین قرار داد. به این ترتیب حدادی یک فصل دیگر در سیچوان بازی می‌کند.

اتحادیه بسکتبال حرفه‌ای چین پیش از آغاز هرفصل قوانین و ضوابط مربوط به حضور بازیکنان خارجی شاغل در لیگ CBA را تشریح می‌کند. یکی از این قواعد اولویت تمدید قرارداد و چگونگی پرداخت دستمزد خارجی‌های این لیگ است.
به همین دلیل تیم‌های حاضر در CBA بازیکنان خارجی خود را به اتحادیه بسکتبال چین و لیگ این کشور معرفی می‌کنند.
امروز فهرست ۲۷ نفره بازیکنان خارجی تیم‌های لیگ CBA در فصل پیش رو منتشر شد و سیچوان به عنوان آخرین تیم، نام‌های مارکوس هانت و حامد حدادی را در این لیست قرار داد.
پیش از این به نظر می‌رسید سیچوان فقط یک بازیکن خارجی را حفظ کند، اما مارکوس هانت هم که قصد پیوستن به لیگ ترکیه را داشت سرآخر به اتفاق حدادی در این تیم ماندنی شد.
این طور که شنیده می‌شود حامد حدادی هفته آینده راهی چین خواهد شد تا سیچوان را در رقابت‌های پیش رو همراهی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->