رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

واکاوی لاغر شدن عجیب کیم جونگ اون با هوش مصنوعی

  • کد خبر: ۸۵۷۴۲
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
واکاوی لاغر شدن عجیب کیم جونگ اون با هوش مصنوعی
سازمان اطلاعات کره جنوبی گفت با استفاده از هوش مصنوعی فهمیدیم رهبر کره شمالی در سلامت و لاغر شدنش به منظور تناسب اندام بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از روزنامه ویک، سازمان اطلاعات کره جنوبی به قانونگذاران  این کشور اعلام کرد با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل ویدئویی با وضوح فوق العاده برای بررسی وضعیت «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی به این نتیجه رسیده است که با وجود اینکه کیم اخیرا حدود ۲۰ کیلوگرم وزن کم کرده، اما همچنان سالم است و تلاش می‌کند تا وفاداری خود به مردم را در مواجهه با مشکلات اقتصادی افزایش دهد.

دو قانونگذار کره جنوبی گفتند که سرویس اطلاعات ملی این کشور این ارزیابی را طی یک جلسه توجیهی پارلمانی پشت در‌های بسته ارائه و اضافه کردند بر خلاف ظاهر لاغرتر کیم، او هیچ مشکل سلامتی ندارد و احتمالا کاهش وزن او نتیجه تلاش‌های او برای بهبود فیزیک بدنش بوده است. آن‌ها تصریح کردند که او به فعالیت‌های عمومی منظم خود ادامه داده و هیچ اتفاق غیرعادی در ویدیو‌های کره شمالی دیده نشده است.

سلامتی کیم در ماه‌های اخیر مورد توجه رسانه‌های خارجی قرار گرفته است، زیرا او در عکس‌ها و ویدئو‌های رسانه‌های دولتی به طرز چشمگیری لاغرتر به نظر می‌رسد. اما شایعات تایید نشده در مورد او همچنان ادامه دارد به طوری که یکی از روزنامه‌ها ادعا می‌کند در مراسمات عمومی اخیر از یک بدل به جای کیم استفاده شده است که کیم بیونگ‌کی، یکی از قانونگذاران کره جنوبی گفت سازمان اطلاعات این کشور این ادعا را رد کرد.

کیم بیونگ‌کی گفت: سازمان اطلاعات اعلام کرده وزن کیم از حدود ۱۴۰ کیلوگرم به ۱۲۰ کیلوگرم کاهش یافته است. کیم امسال تاکنون ۷۰ روز در فعالیت‌های عمومی حضور داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است.

کیم ۳۷ ساله به طور علنی جانشینی را انتخاب نکرده است و برخی کارشناسان می‌گویند این امر می‌تواند باعث هرج و مرج در این کشور فقیر دارای سلاح هسته‌ای شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->