ویدئو | حقابه هیرمند به کجا رسید؟ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل‌های تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گلی زیبا و عجیب در لیگ قهرمانان فوتبال افغانستان ویدئو | جشن قهرمانی بازیکنان تیم ملی فوتسال افغانستان پس از صعود به مرحله بعد حریف تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ چه تیمی است؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و بحرین (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) صعود تاریخی تیم ملی فوتسال افغانستان به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: امروز می‌خواهیم تاریخ‌سازی کنیم علمای شیعه افغانستان مطالبات خود را از طالبان مطرح کردند نگاه چین به معادن لیتیوم‌ افغانستان پخش زنده بازی افغانستان و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رییس جمعیت هلال‌احمر ایران در پیامی با سیل زدگان افغانستان همدردی کرد اطلاعیه راه آهن درباره قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه تیم ملی فوتسال افغانستان در چه صورتی از مرحله خود صعود خواهد کرد؟ توقف قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه در ایران تکرار گشت‌زنی هواپیمای بدون سرنشین در آسمان پروان هشدار در رابطه با وضعیت پناه‌جویان افغان در پاکستان کوهنوردان افغانستانی به ۱۶ قله مرتفع تهران صعود کردند + فیلم
سرخط خبرها

یک مقام پیشین افغانستان: «احمد مسعود» در تاجیکستان است

  • کد خبر: ۸۶۱۷۲
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
یک مقام پیشین افغانستان: «احمد مسعود» در تاجیکستان است
معاون پیشین والی پنجشیر با بیان اینکه در حال حاضر رهبر جبهه مقاومت پنجشیر در تاجیکستان حضور دارد، گفت: احمد مسعود در حال رایزنی با کشورهای مختلف برای جلب حمایت برای مبارزه علیه طالبان است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «کبیر واثق» معاون پیشین والی پنجشیر گفت: احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت در حال حاضر در تاجیکستان حضور دارد.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری روسی «تاس» افزود: رهبر جبهه پنجشیر در حال حاضر در تاجیکستان است، اما در برخی مواقع به افغانستان سفر کرده و با نیروهای مقاومت در این کشور دیدار می‌کند.

واثق تاکید کرد: احمد مسعود در حال رایزنی با کشورهای مختلف برای جلب حمایت آنها برای مبارزه با طالبان است.

معاون پیشین والی هرات با بیان اینکه مسعود تلاش می‌کند کشورهای منطقه و جهان را برای مبارزه با طالبان متقاعد کند، گفت که وی به کشورهای مختلف برای جلب کمک آنها به جبهه مقاومت سفر می‌کند.

واثق به روابط جبهه مقاومت پنجشیر با تاجیکستان نیز اشاره کرد و افزود: جبهه مقاومت با کشور تاجیکستان که کمک‌های لازم برای مبارزه با طالبان را در اختیار این گروه قرار می‌دهد روابط خوبی دارد.

پیش از این، یکی از رسانه‌های روس زبان تاجیکستان از افتتاح دفتر جبهه مقاومت ملی افغانستان در شهر دوشنبه خبر داده بود.

خبرگزاری «آسیا پلوس» با اعلام این مطلب نوشت این اطلاعات را سفارت افغانستان در شهر «دوشنبه» تایید کرده است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر این دفتر که در خیابان «اسماعیل سامانی» شهر دوشنبه واقع شده در حال تعمیر است و بعد از تکمیل آن، جبهه مقاومت ملی برای روزنامه نگاران نشست مطبوعاتی برپا و در مورد برنامه فعالیت خود در تاجیکستان، صحبت می‌کند.

پیش از این در مورد افتتاح دفتر جبهه مقاومت ملی افغانستان در تاجیکستان چندین کارشناس خبر داده بود که «امیر زمان» از آن جمله است.

این در حالی است که تاکنون هیچ کشوری دولت موقت طالبان را به رسمیت نشناخته و برخی از رسانه ها گزارش دادند که احمد مسعود تلاش دارد با رایزنی با کشورهای مختلف آنها را متقاعد کند که طالبان را به رسمیت نشناسند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->